استیلی شاهد جدید ماجرای پرواز خبرساز استقلالی ها از تبریز ؛ جزئیات جدید رو شد !


استیلی شاهد جدید ماجرای پرواز خبرساز استقلالی ها از تبریز ؛ جزئیات جدید رو شد !

سرمربی تیم ملی امید گفت: وقتی بازیکنان استقلال با تأخیر وارد هواپیما شدند، جواد زرینچه به نمایندگی از مجموعه تیم، از تمام مسافران عذرخواهی کرد و مردم هم حرفش را پذیرفتند، ولی متأسفانه چند نفری سربه‌سر وریا غفوری و بازیکنان استقلال گذاشتند. نوشته استیلی شاهد جدید ماجرای پرواز خبرساز استقلالی ها از تبریز ؛ جزئیات جدید رو شد ! اولین بار در پارس...

استیلی شاهد جدید ماجرای پرواز خبرساز استقلالی ها از تبریز ؛ جزئیات جدید رو شد !

حمید استیلی : من شاهد بودم، استقلالی‌ها به کسی بی‌احترامی نکردند
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | ۹:۱۵
استیلی شاهد جدید ماجرای پرواز خبرساز استقلالی ها از تبریز ؛ جزئیات جدید رو شد !

سرمربی تیم ملی امید گفت: وقتی بازیکنان استقلال با تأخیر وارد هواپیما شدند، جواد زرینچه به نمایندگی از مجموعه تیم، از تمام مسافران عذرخواهی کرد و مردم هم حرفش را پذیرفتند، ولی متأسفانه چند نفری سربه‌سر وریا غفوری و بازیکنان استقلال گذاشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید استیلی که برای تماشای بازی حساس تراکتور و استقلال و زیر نظر گرفتن ملی‌پوشان تیم امید به تبریز سفر کرده بود، جمعه شب همراه آبی‌پوشان به تهران برگشت.

حالا باتوجه به جنجالی که بر سر بازگشت استقلالی‌ها راه افتاده و ماجرای درگیری در پرواز تبریز- تهران به خاطر تأخیر هواپیما، حمید استیلی که در پرواز مورد نظر حاضر بود، می‌تواند شاهد خوبی برای پی بردن به حقیقت موضوع باشد.

برای تماشای بازی تراکتور و استقلال به تبریز رفته بودید؟

بله، باتوجه به حضور چند بازیکن رده سنی امید در این بازی حساس، لازم بود این بازی را از نزدیک تماشا می‌کردم. باید بچه‌ها را در شرایط بازی ببینیم و آن‌ها را از نزدیک زیر نظر بگیریم که در بازی‌های حساس از لحاظ فنی و حتی اخلاقی چه عملکرد، رفتار و واکنشی دارند.

عملکرد ملی‌پوشان امید راضی‌کننده بود؟

خوب بودند، وارد جزئیات نشویم بهتر است، یکسری مسائل فنی است که باید با خودشان خصوصی صحبت کنم، ولی در مجموع، خوب بودند. هرچه این بچه‌ها بیشتر در بازی‌های حساس شرکت کنند، به نفع تیم امید است.

بازی چطور بود؟

بازی قشنگی بود. استقلال خیلی حساب شده و فکر شده بازی کرد. البته نباید از بازی خوب تراکتور هم غافل شد. تراکتور واقعاً زیبا بازی کرد و در قشنگ شدن بازی نقش داشت.

شما با پرواز استقلال به تهران برگشتید؟

بله، پرواز‌مان با بازیکنان استقلال مشترک بود.

چه اتفاقی افتاد؟ واقعاً استقلالی‌ها مقصر تأخیر پرواز بودند؟

نه، حقیقت این است که آن‌ها تقصیری نداشتند. آن‌ها به هوای برگزاری بازی ساعت ۱۵، بلیت تهیه کرده بودند و وقتی بازی عقب افتاد، آن‌ها هم چند دقیقه‌ای دیر به پرواز رسیدند و اتفاقاً بابت این تأخیر هم از مردم عذرخواهی کردند.

ولی گزارش بخش ۲۰:۳۰ تلویزیون به شکلی بود که انگار استقلالی‌ها به مسافران هواپیما بی‌احترامی کردند و باوجود تأخیر، طلبکار هم بودند.

اصلاً چنین چیزی نبود. من این گزارش را ندیدم، ولی خودم داخل هواپیما نشسته بودم. وقتی بازیکنان استقلال با تأخیر وارد هواپیما شدند، جواد زرینچه به نمایندگی از مجموعه تیم، از تمام مسافران عذرخواهی کرد و مردم هم حرفش را پذیرفتند، ولی متأسفانه چند نفری سربه‌سر وریا غفوری و بازیکنان استقلال گذاشتند. استقلالی‌ها تقصیری نداشتند و هیچ حرف بدی نزدند که بگوییم بی‌احترامی کردند یا طلبکار شدند.

وریا با آن‌ها درگیر نشد؟

وریا خیلی هم صبوری به خرج داد، ولی متأسفانه یکی، دو نفر به او حرف‌های زشتی زدند و غفوری از کوره در رفت، ولی حتی در این مرحله هم به کسی بی‌احترامی نکرد و فقط می‌گفت چرا توهین می‌کنی؟ چرا حرف رکیک می‌زنی؟ خوشبختانه باز هم زرینچه و پزشک استقلال مداخله کردند و ما هم خواهش کردیم موضوع را ادامه ندهند و ماجرا ختم به خیر شد.

خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟