هیچ کس نمی‌تواند به بدن این دختر دست بزند! + عکس


به دلیل نوعی بیماری نادر، هیچ کس نمی‌تواند به بدن این دختر دست بزند!

هیچ کس نمی‌تواند به بدن این دختر دست بزند! + عکسدختر جوان که دچار بیماری نادری شده، تا آخر عمر در آرزوی ازدواج خواهد ماند چراکه هیچ کس نباید لمسش کند!

به گزارش رکنا، «پریسیلا» به دلیل نوعی آلرژی مادرزادی به مشکلی عجیب گرفتار شده است؛ این بیماری تراژیک باعث شده این دختر غیر قابل لمس باشد و وقتی چیزی با پوستش تماس داشته باشد یا کسی او را لمس کند یا به آن فشار وارد کند، پوستش ملتهب شده، شدیدا دچار خارش و متورم و قرمز می‌شود.
بیشتر وقت‌ها بیماری‌ها تنها خود فرد را بدون هیچ گونه جلب توجهی درگیر خود می‌کند، اما این دختر زیبا اما بدشانس، گرفتار بیماری‌ای شده که باید از لمس شدن توسط دیگران و هر گونه فشار روی بدنش از سوی کسی دیگر دوری کند.
هیچ کس نمی‌تواند به بدن این دختر دست بزند! + عکس
جالب است که این بیماری سبب بروز خلاقیت‌هایی در فرد بیمار شده و شخص مبتلا می‌تواند با استفاده از فشار یک قلم یا حتی انگشت بر روی پوستش نقش‌هایی مثل تاتو واقعی را ایجاد کند. البته این تاتو‌ها کمتر از سی دقیقه بعد ناپدید می‌شوند.
هیچ کس نمی‌تواند به بدن این دختر دست بزند! + عکس

در مبتلایان به این بیماری نادر، حتی کوچک‌ترین تحریک پوست باعث آزاد شدن هیستامین در بدن شده که نهایتا باعث تورم و قرمزی پوست می‌شود.

گفتنی است، دانشمندان از علت این بیماری آگاه نیستند. البته دیابت، استرس و استفاده از دارو یا مواد هم می‌تواند این علائم را ایجاد کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج