برنامه مسجد مقدس جمکران در نخستین روزهای ماه ربیع‌الاول


برنامه مسجد مقدس جمکران در نخستین روزهای ماه ربیع‌الاول

مسجد مقدس جمکران همزمان با نخستین روزهای ماه ربیع‌الاول و در ایام منتهی به جمعه، روز منتسب به امام زمان(عج) با برنامه‌های متنوع میزبان منتظران دولت یار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته و همزمان با نخستین روزهای ماه ربیع الاول با برنامه های متنوع میزبان زائران و مهدی باوران می شود.

بنابر این گزارش، میعادگاه منتظران سه‌شنبه، ۷ آبان‌ماه همزمان با شب اول ماه ربیع الاول برنامه های خود را از ساعت 18 با آموزش قرآن کریم و شرح صحیفه سجادیه آغاز می کند . در ادامه در برنامه «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام موسویان میزبان زائران می شود.

قرائت دعای پرفیض توسل با نوای عباس حیدرزاده از ساعت ۲۰:۱۵ پایان بخش برنامه های سه شنبه شب مسجد مقدس جمکران است.

همچنین، میعادگاه منتظران پنجشنبه، ۹ آبان‌ماه با آموزش عمومی قرآن از ساعت ۱۸ میزبانی خود از زائران را آغاز می کند و سپس در «کمیل عارفانه» از ساعت ۲۰:۱۵ با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین صدر و قرائت دعای کمیل با نوای علی حبیب‌زاده زائران را به فیض می رساند.

مسجد مقدس جمکران روز جمعه،۱۰ آبان از ساعت ۵:۱۵ با قرائت دعای شریف عهد به استقبال زائران می رود و در ادامه حجت‌الاسلام گنجی از ساعت۵:۳۰ به سخنرانی می پردازد.

بیان درد فراق امام عصر(عج) در «ندبه‌های انتظار» که با نوای محمد ایرانی قرائت می شود پایان بخش برنامه های صبح جمعه جمکران است.

برنامه های میعادگاه منتظران این هفته با قرائت زیارت آل یاسین از ساعت ۱۷:۳۰ به پایان می رسد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر