رئیس جمهور عراق: قانون جدید انتخابات هفته جاری تقدیم مجلس می شود


رئیس جمهور عراق: قانون جدید انتخابات هفته جاری تقدیم مجلس می شود

شفقنا- رئیس جمهوری عراق گفت: تلاش ها برای تهیه قانون جدید انتخابات و کمیسیون انتخابات ادامه دارد . به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الفرات،برهم صالح افزود: تهیه قانون جدید انتخابات به زودی به پایان می رسد و هفته جاری به مجلس ارائه می گردد. صالح در دیدار روسا و نمایندگان اتحادیه ها و سازمان های این کشور […]

رئیس جمهور عراق: قانون جدید انتخابات هفته جاری تقدیم مجلس می شود

شفقنا- رئیس جمهوری عراق گفت: تلاش ها برای تهیه قانون جدید انتخابات و کمیسیون انتخابات ادامه دارد .

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الفرات،برهم صالح افزود: تهیه قانون جدید انتخابات به زودی به پایان می رسد و هفته جاری به مجلس ارائه می گردد.

صالح در دیدار روسا و نمایندگان اتحادیه ها و سازمان های این کشور گفت: تلاش پیگیر برای تهیه پیش نویس قانون جدید انتخابات ادامه دارد وهفته جاری به مجلس نمایندگان تحویل خواهد شد.

وی افزود: پیش نویس قانون جدید انتخابات، احترام آرای رای دهندگان را تضمین و عدالت را در زمینه رقابت برای رسیدن به مجلس نمایندگان محقق می گرداند.

رئیس جمهوری عراق خاطرنشان کرد: همچنین تغییر کمیسیون انتخابات با کمیسیونی دیگر براساس تخصص صرف و به دور از سیاسی کاری و وفاداری های حزبیدر دست انجام است.

وی یادآور شد: ویژگی مسالمت آمیز بودن تظاهرات به تلاش جدی بیشتر کمک می کند و زمینه مناسبی را برای مبارزه با فساد و تشکیل دولت و ارتقای آن فراهم می آورد.

خبر را در الفرات نیوز ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی