رئیس جمهور عراق: قانون جدید انتخابات هفته جاری تقدیم مجلس می شود


رئیس جمهور عراق: قانون جدید انتخابات هفته جاری تقدیم مجلس می شود

شفقنا- رئیس جمهوری عراق گفت: تلاش ها برای تهیه قانون جدید انتخابات و کمیسیون انتخابات ادامه دارد . به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الفرات،برهم صالح افزود: تهیه قانون جدید انتخابات به زودی به پایان می رسد و هفته جاری به مجلس ارائه می گردد. صالح در دیدار روسا و نمایندگان اتحادیه ها و سازمان های این کشور […]

رئیس جمهور عراق: قانون جدید انتخابات هفته جاری تقدیم مجلس می شود

شفقنا- رئیس جمهوری عراق گفت: تلاش ها برای تهیه قانون جدید انتخابات و کمیسیون انتخابات ادامه دارد .

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الفرات،برهم صالح افزود: تهیه قانون جدید انتخابات به زودی به پایان می رسد و هفته جاری به مجلس ارائه می گردد.

صالح در دیدار روسا و نمایندگان اتحادیه ها و سازمان های این کشور گفت: تلاش پیگیر برای تهیه پیش نویس قانون جدید انتخابات ادامه دارد وهفته جاری به مجلس نمایندگان تحویل خواهد شد.

وی افزود: پیش نویس قانون جدید انتخابات، احترام آرای رای دهندگان را تضمین و عدالت را در زمینه رقابت برای رسیدن به مجلس نمایندگان محقق می گرداند.

رئیس جمهوری عراق خاطرنشان کرد: همچنین تغییر کمیسیون انتخابات با کمیسیونی دیگر براساس تخصص صرف و به دور از سیاسی کاری و وفاداری های حزبیدر دست انجام است.

وی یادآور شد: ویژگی مسالمت آمیز بودن تظاهرات به تلاش جدی بیشتر کمک می کند و زمینه مناسبی را برای مبارزه با فساد و تشکیل دولت و ارتقای آن فراهم می آورد.

خبر را در الفرات نیوز ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !