راهنمای تولید انواع ساک دستی


راهنمای تولید انواع ساک دستی

خبرگزاری آریا- ساک دستی پارچه ای ها همیشه در نظر و نگاه مردم هستند و ارزش و ماندگاری برند را نشان می دهند! چاپ سفارشی ساک دستی پارچه ای از آرم شما یا مونوگرام روی کیفهای دستی ، هدیه تبلیغاتی مناسبی را ایجاد می کند.

راهنمای تولید انواع ساک دستی

خبرگزاری آریا- ساک دستی پارچه ای ها همیشه در نظر و نگاه مردم هستند و ارزش و ماندگاری برند را نشان می دهند! چاپ سفارشی ساک دستی پارچه ای از آرم شما یا مونوگرام روی کیفهای دستی ، هدیه تبلیغاتی مناسبی را ایجاد می کند.

حتی امکان گلدوزی روی ساک دستی پارچه ای با پیام سفارشی شما هدایای بادوام هستند که توجه سازمان شما به کیفیت و ارزش را نشان می دهد!

چاپ حرفه ای روی ساک دستی می تواند جلوه ای زیبا از طرح و زیبایی را بر روی محصول شما ایجاد کنند یا یک هدیه تبلیغاتی با ارزش را ایجاد کند! مشاهده برخی از نمونه چاپ ساک دستی تولیدی توسط بگیران

همکاران ما در بخش چاپ ساک دستی در زمینه طراحی های پیچیده تخصص دارند ، اما ما همچنین می توانیم طرح ها و آرم های جدیدی را نیز برای شما طراحی کنیم .

راهنمای تولید انواع ساک دستی

فقط کافیست با ما تماس بگیرید یا ایمیل بفرستید و بدون هیچ هزینه اضافی می توانیم به شما در زمینه سفارش ساک دستی پارچه ای شما کمک کنیم.

شما می توانید از پارچه های نخی ، پنبه، پلی استر یا نایلونی و سوزنی در تولید ساک دستی خود انتخاب کنید و بگذارید جادوی تبلیغاتی این محصول را برای شما بسازیم و هدیه تبلیغاتی مناسبی را ایجاد کنیم ، خواه این یک آرم شرکت باشد ، یک طراحی برای یک رویداد خاص یا یک مونوگرافی برای یک کارمند یا مشتری! ساک دستی های سفارشی چیزی است که سالها از آنها استفاده می کنند و به خاطر می آورند ، و این بازتاب خوبی برای برند و تبلیغات شماست.

ساک دستی کاغذی / Paper Bag

ساک دستی کاغذی یا ساک دستی خرید یا ساک دستی کاغذی تبلیغاتی گزینه ای بسیار مناسب و زیبا برای خریدهای مشتری شماست! ما به شما پشنهاد میکنیم که میتوانید از ساک دستی کاغذی کرافت که به رنگ های سفید ، قهوه ای و رنگی موجود می باشد نیز را تجربه کنید!

ساک دستی کاغذی سفارشی راهی پایدار است که باعث می شود مشتریان نسبت به خرید خود احساس ویژه تری کنند و برند شما را نیز تبلیغ کنند!

راهنمای تولید انواع ساک دستی

ساک دستی کاغذی ساده و ظریف ، بهمراه آرم جذاب شما (در رنگها و طرح های متنوع) بهتر به چشم می آید و بند های ساک دستی مختلف را می توانید برای آن انتخاب کنید. این که آیا شما می خواهید ساک دستی کاغذی شما مات یا براق باشد برای ما تفاوتی ندارد و به راحتی این مورد را برای شما فراهم میکنیم

البته برخی دوست دارند ساک کاغذی کرافت را انتخاب کنند که این مورد هم ارزان تر می باشد و هم اینکه امکان افزودن سلفون را ندارد.

از میان سایز بندی ساک دستی کاغذی که تنوع زیادی نیز دارند شما می توانید سایز مورد نظر خود را انتخاب نمائید ،بطور مثال سایز کوچک که برای جواهرات و ساک دستی کاغذی بزرگ که برای خرید انواع محصولات بزرگتر طراحی شده اند، انتخاب کنید.

راهنمای تولید انواع ساک دستی

اگر در کارهای هنری خود به کمک نیاز دارید ، فقط با ما تماس بگیرید و ما می توانیم آرم فعلی شما را ارتقا دهیم و یا با پرداخت هزینه اضافی یک نمونه جدید را برای شما طراحی کنیم.

ساک دستی کاغذی تبلیغاتی به محیط زیست آسیب نمی زند و سازگار با محیط زیست هستند ، اما کاربردهای زیادی دارند که بیشتر مشتریان شما فقط بارها از آنها استفاده می کنند ، در حالی که تبلیغات تجاری شما را نیز انجام می دهند!

وقتی به دنبال بهترین مکان برای سفارش ساک دستی کاغذی هستید ، بهترین را از مجموعه بگیران انتظار داشته باشید!

ساک پارچه ای مخصوص فست فود ها و رستوران ها

اگر برای رستوران یا فست فود خود نیاز به ساک دستی پارچه ای دارید ما این مدل از ساک دستی را تولید می کنیم . سایز ساک دستی مخصوص فست فود ها معمولا 23 * 30 * 23 سانتی متر می باشد.این مدل از ساک دستی برای حمل پیتزا و پرس غذا بسیار مناسب می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

ساک دستی برزنتی

در زمینه تولید انواع ساک دستی برزنتی یکی از ساک های پرطرفدار ، بنام ساک دستی برزنتی شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. ساک برزنتی به دلیل استحکام بالا، کیفیت چاپ خوب پارچه، مقاومت در برابر آب و نور خورشید ، جزو انواع ساک دستی تبلیغاتی پرکاربرد است.

راهنمای تولید انواع ساک دستی

پارچه واتر یا برزنت

برزنت به دو صورت پنبه وپلی استر پنبه است .سایز بندی این پارچه درعرض های 100 تا 200 سانتی متر موجود می باشد در رنگ بندی فرمی ,سبز,قهوه ای ,خاکی، سفید، مشکی، سورمه ای بنا به احتیاجات و سفارش از وزن 220 الی 740 گرم بر متر مربع موجود می باشد.

نام های یک لا نخ تا شش لا نخ است به صورت های برزنت خام ,برزنت موادی,برزنت آهاری , برزنت چاپی ,برزنت های خطی برای مصارف گوناگونی از جمله کاربرد های نظامی ,چتر,سایبان,خیمه,چادر,روکش کالا,روکش پالت,چادر اسکلتی (تونلی) روکش انواع وسایل کشاورزی ,خیمه اسکلتی ,روکش ضد آب انواع محصولات ,روکش کولر ,چادر وسایل نقلیه سنگین ,چادر مراسم عزاداری و هییت و

مزایای پارچه برزنت

مقاومت بالا ساک دستی برزنتی در برابر نور خورشید و آب استقامت کششی بالا اقتصادی ترین پوشش فضاهای باز برزنت موادی،برزنت ضد آب،برزنت مقاوم،برزنت شش لا پارچه ای که بیشتر برای ساک دستی تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد یک لا نخ می باشد. که بطور معمول سایز 32 در 42 در 10 تحمل وزن 10 الی 12 کیلو گرم را دارا می باشد.

راهنمای تولید انواع ساک دستی

ساک دستی کتان یا ساک دستی متقال؟

ساک دستی کتان و ساک دستی متقال هر دو گزینه های خوبی برای انتخاب ساک دستی تبلیغاتی هستند. ولی با این وجود این دو محصول تفاوت هایی نیز با هم دارند. اما برای کسب و کار شما کدام یک مناسب تر است؟ ساک دستی کتان یا ساک دستی متقال؟

پارچه متقال یک نوع پارچه نخی است. این نوع پارچه از خانوادهٔ کرباس است اما از کرباس لطیف تر است. پارچه متقال به دلیل پرز ندادن و استحکام برای تولید ساک خرید یا ساک دستی تبلیغاتی بسیار مناسب است.متقال سبک، مقاوم و محکم است و پارچهٔ خنکی است. هنگامی که خیس باشد محکم تر می‌شود. نرم است و به راحتی اتو می‌شود.

استحکام بالای ساک دستی متقال

پارچه متقال یکی از پارچه های پر کاربرد در منازل و همچنین در صنعت می باشد. پارچه متقال به رنگ سفید در بازار موجود می باشد و در استحکام این پارچه ها درجه بندی های وجود دارد ، برای مثال پارچه متقال استفاده شده برای چادر از ضخامت بیشتری نسبت به متقالی که در کفش به کار برده شده است برخوردار است. این پارچه ها با استحکام خوب و قیمت پایینی که دارند مورد توجه در بسیاری از مصارف صنعتی قرار گرفته است . مورد کاربرد دیگر این پارچه ها با ضخامت کمتر برای تشک ها استفاده می شود.

هرچقدر درصد نخ این پارچه های متقال بالاتر باشد به نسبت اضافه شدن درصد نخ و پنبه این پارچه قیمت نیز بالاتر می رود اما افزایش قیمت واقع به چشن نمی آید و می توان گفت که قیمت هایی بسیار عالی و قابل قبول برای پارچه های متقال در بازار ارائه شده است.

از این جهت این پارچه برای تولید ساک دستی بسیار مناسب می باشد و به لحاظ بافت و تار و پود پارچه بسیار بادوام وماندگار خواهد شد. قیمت ساک دستی متقال و کیفیت پارچه آن سبب شده که انتخاب بسیار مناسبی برای خرید یک ساک متفاوت و خاص و زیبا باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس