افزایش نشاط اجتماعی رویکرد شهرداری خمین است


افزایش نشاط اجتماعی رویکرد شهرداری خمین است

خمین - ایرنا - شهردار خمین گفت: تقویت فرهنگ شهروندی و نشاط اجتماعی نخستین رویکردی است که در فعالیت‌های شهرداری خمین در نظر گرفته شده و برنامه‌های مهمی دراین خصوص تدوین و اجرا شده است.

« ابوالفضل مرتضییان» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای تحقق نشاط اجتماعی در خمین از ابتدای امسال برنامه هایی نظیر جشنواره بازی های بومی و محلی، جشن‌های مردمی همزمان با اعیاد مذهبی و صبح و نشاط در محله‌های کم برخودار برگزار شده است.
وی ادامه داد: برگزاری برنامه های شاد برای کودکان با حضور هنرمندان گروه کودک تلویزیون، ورزش بانوان با هدف افزایش سلامت بانوان و جشنواره عسل همراه با پخت آش سنتی خمین تا پایان امسال در این شهر برگزار می شود.
شهردار خمین با اشاره به برگزاری جشنواره عکس محرم در این شهر اظهار داشت: ۵۸ عکس با موضوع محرم در محله ما به دبیرخانه این جشنواره ارسال و ۱۵ اثر برگزیده برای نمایش در نمایشگاه انتخاب و تجلیل شد.
مرتضییان گفت: به منظور افزایش حقوق شهروندی در خمین بنرهایی با موضوع حقوق شهروندی در مسیرهای پرتردد شهر نصب شده است.
وی افزود: ساخت کلیپ‌هایی با موضوع حقوق شهروندی، ساخت و سازهای غیرمجاز، تفکیک زباله از مبداء و معرفی جاذبه های گردشگری خمین در دستور کار شهرداری این شهر قرار دارد.
شهردار خمین با بیان اینکه این شهر ظرفیت گردشگری خوبی دارد، ادامه داد: معرفی نقاط گردشگری خمین می تواند گردشگران داخلی و خارجی را برای بازدید از این شهر جذب کند.

خمین در جنوب استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول