طالع بینی شخصی امروز / 12 آبان ماه


طالع بینی شخصی امروز / 12 آبان ماه

رکنا: طالع بینی امروز به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از طالع امروز ماه تولدتان باخبر شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

طالع بینی شخصی امروز / 12 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بی صبری به طور طبیعی در ذات شما وجود دارد و این یکی از نقاط ضعف شماست؛ ولی امروز خوشبختانه می توانید هیجانات خود را کنترل کنید. دلتان می خواهد از انجام وظایف خود فرار کنید، ولی باید خودتان را برای عواقب ناخوشایند این کار آماده کنید. بهترین کار این است که برای انجام کارهایتان طوری برنامه ریزی کنید که خسته نشوید و به شما فشار نیاید. بین کارها به خودتان استراحت بدهید و برای خودتان هم وقت بگذارید تا قبل از به انجام رساندن کارهایتان انرژیتان تخلیه نشود. آهسته و پیوسته پیش بروید تا به همه کارهایتان برسید. بعد از پایان ساعت کاری برای تفریح و وقت گذرانی همراه با کسانی که دوست دارید وقت خواهید داشت.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

طالع بینی شخصی امروز / 12 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در سایه یک رفاقت و دوستی خوب و صمیمانه می‌توان سال‌ها آرامش داشت و خوش بود. مواظب باش با بی‌توجهی و سربه‌هوایی‌ات این موقعیت را از خودت نگیری. با حرکت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن کار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یکنواخت و کسل‌کننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند. مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی. پس از این بحران، وضعیت مادی تو بهبود خواهد یافت. گرچه تا آن زمان هنوز راه درازی در پیش خواهد بود اما مطمئن باش که آینده درخشانی در انتظار توست و به آن دست خواهی یافت.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

طالع بینی شخصی امروز / 12 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می‌رسد که شما نسبت به قبل نافرمان‌تر شده‌اید، برای اینکه شما نمی‌توانید به درستی منظور خود را بیان کنید. شما قادر هستید در مورد مسائلی صحبت کنید که به شما ربطی ندارند، بنابراین ممکن است نتوانید آنها را سانسور کنید. متأسفانه ممکن است دیگران منظور شما را به درستی متوجه نشوند، بنابراین باید روش خود را تغییر داده و عقیده‌های متفاوت را بپذیرید. حواستان به حرفهایی که پشت سرتان میزنند باشد اگر جلویشان ایستادگی نکنید شرایط برایتان به سختی پیش خواهد رفت و ممکن است از جانب همه طرد شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

طالع بینی شخصی امروز / 12 آبان ماه

طالع بینی شخصی امروز / 12 آبان ماهطالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز مکالمه با افراد جالبی که تفکرات منحصر به فردی دارند خلاقیت شما را به کار خواهد انداخت. ولی ترجیح می دهید ایده هایی که به سرتان زده است را فعلا برای خودتان نگه دارید و به دیگران چیزی در مورد آنها نگویید. این ایده ها را می توان به واقعیت تبدیل کرد، ولی شما دوست دارید تا چیزی واقعی برای نشان دادن به دیگران ندارید در مورد آن حرفی نزنید. اجازه ندهید بی میلی شما در رابطه با به زبان آوردن افکارتان شما را در رابطه با آنها دچار تردید کند. فکر نکنید که می توانید با خریدن کادوهای گران قیمت عشق و علاقه اطرافیانتان را به دست بیاورید، آنچه شما را برای آنها عزیز می کند رفتارتان است و آن را در هیچ مغازه ای نمی توانید بخرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

طالع بینی شخصی امروز / 12 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد باید هر کسی و یا هر چیزی را که زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌کند، از خودت دور کنی. در راهی قدم بگذار و به کسی عشق بورز که قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت کسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده. اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی. ممکن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران کوچک به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشکلات در حدی نیستند که بتوانند اراده تو را به شکست بکشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

طالع بینی شخصی امروز / 12 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما وقتی هنگام رسیدگی کردن به مسائل مالی‌تان با ناسازگاری روبرو می‌شوید، دوست دارید که راحت و بی‌خیال باشید، البته اتفاق خطرناکی هم نخواهد افتاد. این موضوع فقط در مورد مسائل مالی صدق نمی‌کند، بلکه در مورد شخصی هم که شما بر او نظارت دارد اتفاق می‌افتد. تا زمانی که احساس امنیت را در خودتان به وجود نیاورده‌اید حرکت کردن برای شما مشکل است. اما ثبات و پایداری زمانی به وجود می‌آید که در روش و رفتارتان انعطاف پذیر و سازش پذیر باشید. محیط کاری امروز برایتان خسته کننده خواهد بود و امکان دارد مرخصی ساعتی بگیرید، این امر شما را از کارهایتان عقب می اندازد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

طالع بینی شخصی امروز / 12 آبان ماه

طالع بینی امروز شما می گوید امروز به شدت دلتان می خواهد به ویژه همراه با اعضای خانواده و دوستان مورد اعتمادتان به تفریح و خوشگذرانی بپردازید. بر خلاف آنچه انتظار می رود این میل به تفریح و خوشگذرانی و انگیزه ای که برای داشتن امکانات لازم برای این کار به شما می دهد، شما را به کار و تلاش بیشتر تشویق می کند. حتی اگر به نظر دیگران کارهایتان خودخواهانه بیایند هم یادتان باشد که رسیدگی به نیازهای خودتان باید جزء اولویت های اصلیتان باشد. وقتی نیازهای شخصیتان را برآورده کنید خیلی بیشتر می توانید به اطرافیانتان نیز اهمیت بدهید. سعی کنید در رابطه عاطفیتان خودتان را با طرف مقابل هماهنگ کنید و طوری رفتار نکنید که انگار هیچ نوع وابستگی بهم ندارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

طالع بینی شخصی امروز / 12 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد سوالهای مهمی مطرح می‌شود که در حال حاضر جوابی برای آنها نداری. کسی از تو درخواستی می‌کند که فعلا باید خوب به آن فکر کنی و بعد جواب بدهی. زندگی عاطفی تو به زودی دچار تغییرات چشم‌گیری می‌شود. به رغم آنکه توانمندی خوبی در حل مشکلات و تحمل سختی‌ها داری با این حال بعضی وقت‌ها از کوره در می‌روی و به این و آن پرخاش می‌کنی. این نوع برخوردها هم دیگران را می‌رنجاند و هم سلامتی‌ات را به خطر می‌اندازد. به فکر خریدن کفش و کلاه آهنی باش چون یک بحران مالی در راه است که خود را باید برای مقابل با آن آماده کنی.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

طالع بینی شخصی امروز / 12 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده‌اید، توانسته‌اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می‌کردید عمل کنید. راه‌حل‌های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه‌ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می‌سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه‌ای برای آینده می‌دهد. اما کمی هم کناره‌گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است. امروز، روز عاشقانه ای برای شما خواهد بود و رفتارهای احساسی فراوانی از جانب معشوق خواهید دید، از آن نهایت لذت را ببرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

طالع بینی شخصی امروز / 12 آبان ماه

در طالع بینی امروز شما آمده گاهی وقتی به گذشته نگاه می کنید تنها وقت هایی را به یاد می آورید که نقشه هایتان با موفقیت پیش نرفته اند یا نتوانسته اید انتظارات دیگران را برآورده کنید. خوشبختانه امروز با فکر کردن به گذشته خاطرات شیرینی که لبخند را به لب هایتان خواهند نشاند به یاد خواهید آورد. با وجود این که برنامه کاریتان سنگین است، ولی این سفر به گذشته می تواند روی روحیه شما اثرات درمانی داشته باشد و حال روحیتان را بهتر کند. امروز از آن روزهایی است که می توانید تغییراتی عمده و موفقیت آمیز در برنامه هایتان ایجاد کنید. امروز احساساتی شدید دارید و حرف هایی که می زنید تاثیر بسیار زیادی روی طرف مقابلتان می توانند داشته باشند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

طالع بینی شخصی امروز / 12 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در مورد یکی از دوستانت حدسی می‌زدی که درست از آب درآمد. اگر همیشه در کنار احساست، عقل و منطق را در نظر بگیری به راحتی می‌توانی اطرافیان و دوستانت را بشناسی.روزهای آینده برای تو روشن و آفتابی خواهد بود. اگر بعضی بدبینی‌ها را از خود دور کنی، می‌توانی برای آینده‌ات تصمیمات مهمی بگیری و برنامه‌ریزی کنی. از خوردن غذای زیاد و چرب پرهیز کن و در عوض سعی کن مواد غذایی سالم و حاوی ویتامین و آرام‌کننده استفاده کنی.در کارهایت باید استعداد و توانت را نشان بدهی. لازم است تا دست به ابتکار بزنی چون هم برای خودت و هم برای دیگران مفید خواهد بود و با کمی دقت به سود خوبی می‌رسی.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

طالع بینی شخصی امروز / 12 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح کردن و سرگرمی است. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود. شاید امروز مجبور شوید با فردی جرو بحث داشته باشید اگر به اعصابتان مسلط باشید همه جیز خوب پیش می رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!