پایان زورگویی های سارقان نقاب دار شوکر به دست در آبادان


پایان زورگویی های سارقان نقاب دار شوکر به دست در آبادان

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در 24 ساعت گذشته، پنج سارق تحت تعقیب در این شهر دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده ضمن اشاره به اجرای طرح مذکور با بهره گیری از تیم های عملیاتی این فرماندهی از کشف اموال مسروقه از سارقان یاد شده خبر داد و افزود: ماموران کلانتری۱۳ قدس در اجرای این طرح، دو دستگاه جارو برقی، یک دستگاه بخاری برقی، جعبه ابزار مربوط به خودرو، مقداری سیم برق هوایی، سینک و ظروف آشپزخانه، یک دستگاه شوکر برقی، یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه و ۲۳۰ گرم انواع مواد مخدر را از مخفیگاه متهمان کشف و پنج سارق تحت تعقیب را نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند.

سرهنگ تقی زاده با بیان اینکه از محاکم قضایی انتظار برخورد جدی تر و قاطع تر با سارقان را داریم، تصریح کرد: نیروی انتظامی به شکل جدی و به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش مردم برخورد می کند و اجازه جولان به آنان را نمی دهد.

به گفته وی در میان سارقان دستگیر شده، یک سارق به عنف با سابقه چندین فقره سرقت در پرونده اش که با نقاب و از طریق تهدید با شوکربرقی اقدام به سرقت گوشی موبایل می کرد نیز دستگیر شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...