شکست دیگری برای تیم والورده ، این بار در خانه لوانته


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما (http://www.iribnews.ir/) ‎؛ به نقل از پایگاه اینترنتی ساکر نیوز ،در ادامه هفته دوازدهم لالیگا ، تیم...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ‎؛ به نقل از پایگاه اینترنتی ساکر نیوز ،در ادامه هفته دوازدهم لالیگا ، تیم بارسلونا با نتیجه 3 بر 1 مغلوب میزبان خود لوانته شد.
بارسلونا صدرنشین لالیگا به دنبال کسب 3 امتیاز خارج از خانه مقابل لوانته بود اما در نهایت شاگردان ارنستو والورده مقابل حریف خود متحمل شکست بدی شدند تا در آستانه از دست دادن صدر جدول قرار گیرند.
در این دیدار ابتدا لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسا در دقیقه 38 از روی نقطه پنالتی ، بارسلونا را از میزبان پیش انداخت و نیمه اول نیز با همین نتیجه به پایان رسید.
در حالی که همه در انتظار پیروزی پر گل شاگردان والورده بودند ، در نیمه دوم شرایط به کلی تغییر کرد و لوانته نتیجه را به سود خود رقم زد.
ابتدا خوسه کامپانیا در دقیقه 61 برای لوانته گلزنی کرد و در حالی که تنها دو دقیقه از این گل می گذشت ، بورخا مایورال در دقیقه 63 گل دوم را برای تیم میزبان به ثمر رساند.
این پایان کار نبود و نمانیا رادویا در دقیقه 68 سومین گل لوانته را نیز به ثمر رساند تا میزبان طی 7 دقیقه بارسلونای والورده را به تیم شکست خورد میدان تبدیل کند.
از ساعت 21 نیز سه ویا و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفته اند و در ساعت 23 و 30 دقیقه نیز رئال مادرید در خانه از بتیس پذیرایی خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت