مریم ببر حسینی: فواید خام گیاه خواری برای سلامت بدن و خدمت به زمین


مریم ببر حسینی: فواید خام گیاه خواری برای سلامت بدن و خدمت به زمین

وقتی غذای خود را عوض میکنید وسوخت سالم به بدن میرسانید هوشمندی بدن شما است که اقدام به مداوای خود میکند سوخت سالم بدن غذایی است که حرارت ندیده باشد .

مریم ببر حسینی: فواید خام گیاه خواری برای سلامت بدن و خدمت به زمین

مریم ببر حسینی در گفتگو با صدای ایران بابیان اینکه ما هیچ دخالتی در کار پزشکی نداریم گفت: ما از بیماران میخواهیم که به رویه پزشکی خود ادامه دهند و فقط غذای خود را عوض کنند چون غذای پخته خاصیتی ندارد و دمای بالای 50 درجه همه ویتامینها را نابود میکند مخصوصا ویتامین c که سلطان ویتامین هاست
مدیر انجمن سلامت مهر زمین ادامه داد: دوستان زیادی با بیماریهای مختلف به ما مراجعه کردند از جمله پسوریازیس که در دنیا لاعلاج محسوب میشود . بیماری دیابت که مثل سرماخوردگی در عرض یک هفته قابل درمان هست وقند خون که با توصیه های ما به 80 می رسد ولی به شرطی که 3 ماه تحت نظر ما باشند برای همیشه با این بیماری خداحافظی میکنند.
بیماری دوقطبی سرطانها دیالیزیها وخیلی از بیماریهای دیگر که به ما مراجعه کردند وخوشحالم که توانستیم به این افراد چه در داخل وچه از خارج کشور کمک کنیم.

وی در ادامه : که ما درمانگر نیستیم وکسی را خوب نمی کنیم بلکه بدن خود این افراد هست که با تغذیه صحیح اقدام به مداوای خود میکند .

خانم حسینی با اشاره به 8 بیماری خود مثل کیست تخمدان مشکل کلیه ناراحتی اعصاب میگرن وبیماری معده خود که درمان شده اند گفت: من خودم مثل بیشتر مردم گوشت خوار بودم وفکر میکردم که هیچگاه بیمار نشوم ولی با 8 بیماری روزی 18 عدد قرص به مدت هشت سال درگیر بودم .آخرین بار در بیمارستان آراد بستری شدم که قرار بود کیسه صفرای من را خارج بکنند همان روز وقتی به خانه برگشتم به صورت تصادفی با کتاب گیاهخواری آوانسیان اشنا شدم و ان را مطالعه کردم ومتوجه شدم که طی سالها چقدر من اشتباه زندگی کرده ام از ان روز 18 سال میگذرد وتمام هشت بیماری من درمان شده اند وطی این سالها هیچ بیماری حتی سرماخوردگی نداشته ام .
مریم ببر حسینی: فواید خام گیاه خواری برای سلامت بدن و خدمت به زمین

وی افزود :کسانی که به ما مراجعه میکنند اکثرا پخته خوار وگوشتخوار هستند و در آخرین مرحله وقتی جوابی از روش درمانی خود نگرفته اند به ما مراجعه میکنند افراد در حالت عادی از لذت غذا خوردن دست نمی کشند که به ما مراجعه کنند 85% افرادی که به ما مراجعه میکنند جواب میگیرند وقتی غذای خود را عوض میکنند وسوخت سالم به بدن میرسانند هوشمندی بدن خود این افراد هست که اقدام به مداوای خود میکند .سوخت سالم بدن غذایی است که حرارت ندیده باشد .
وی ادامه داد: گوشت و محصولات حیوانی بدن انسان را اسیدی می کند وبیشترین ضرر را گوشت ولبنیات برای بدن دارند وتوصیه ما غذاها ی طبیعی مثل جوانه گندم انواع خشکبار و انواع میوهاست ما از مراجعه کنندگان میخواهیم که به مدت 40 روز غذاها ی گوشتی و پخته را مصرف نکنند اگر نتیجه خوبی نگرفتند ادامه ندهند مراجعه کنندگان بعد از این مدت اذعان میکنند که چقدر حالشان بهبود یافته واحساس سبکی می کنند و همچنین نگرانی ندارند و خواب راحتی دارند .

مدیر انجمن سلامت مهر زمین اظهار کرد: کشتارممنوع؛ بزرگترین خدمتی است که ما برای کره زمین میتوانیم انجام دهیم . ایا می دانید در سال 415 بیلیون حیوان بخاطر ما کشته میشوند ؟ چرا جان این همه حیوان را بخاطر 5 دقیقه لذت بردن از آنها بگیریم همچنین کمک بزرگی به بحران اب بکنیم وکمک به استفاده از سوخت کمتر وهمچنین استفاده کمتر از قرص ودارو واینکه حیوانات کمتری کشته شوند.

ببر حسینی اظهار کرد : باید حقایق را به مردم بگوییم همان طور که روی پاکت سیگار عکس ریه سالم و ریه ناسالم را قرار میدهند تا مردم خودشان انتخاب کنند ما هم اثبات کنیم که چه چیزهایی مضر هستند ونباید خورده شوند تا مردم خودشان تصمیم بگیرند .
مریم ببر حسینی: فواید خام گیاه خواری برای سلامت بدن و خدمت به زمین

مریم ببرحسینی با اشاره به اینکه بعضی مراجعه کنندگان میگویند هزینه خشکبار و میوه زیاد است گفت هزینه میوه وخشکبار از گوشت بالاتر نیست وعلاوه بر ان هزینه هایی مثل ام ار ای ، ازمایشگاه،دکتر و شیمی درمانی را نیز پرداخت میکنید برای مثال روغن کنجد 70 هزار تومانی تهیه نمیکنید وبجای ان روغن ارزانتر مصرف میکنید که به خیال خود صرفه جویی کرده اید با همین عمل سوخت ناسالم به بدن میرسانید و مجبور میشوید همان پول را برای مداوای بیماری حاصل از ان خرج میکنید که با درد ورنج نیز همراه است .

ببر حسینی بیان داشت : وقتی در این مسیر پا میگزارید به خدا نزدیکتر میشوید این حرف خیلی از مراجعه کنندگان است . بزرگان زیادی داریم مثل مولانا،حافظ وعطار که همگی گیاه خوار بوده اند .
حضرت علی میفرماید : معده خود را قبرستان حیوانات نکنید .

باید از غذای گوشتی به تدریج فاصله بگیریم وفست فودها وغذاهایی که مواد نگه دارنده دارند را کنار بگذاریم . اگر یک لیوان اب میوه را 3 روز نگه داریم فاسد میشود چطور ممکن است ابمیوه در داخل قوطی دو سال بماند وفاسد نشود.

ببر حسینی ادامه داد: ما از طبیعت دور شده ایم . باید غذای طبیعی بخوریم . یکی از عواملی که باعث بیماری میشود نیات و اعمال ما میباشد که رابطه مستقیمی با همه بیماریهای ما دارد ما به همه مراجعه کنندگان میگوییم که این ده مورد را رعایت بکنند : غیبت قضاوت, دروغ؛ کینه؛ حسادت؛ بخشش؛ حلالیت؛ کشتار ممنوع؛ نخوردن هیچ نوع حیوان وفراورده های انان و انفاق

هرچه در زمین میروید وطبیعت باشد میتوانیم بخوریم خداوند در قران 167 ایه در مورد میوه ها گفته وفقط 2 مورد درمورد گوشت ؛خداوند بهشت را با میوه ها به ما وعده داده است با چلو کباب وعده نداده است.
ویدیو گفتگو با مریم ببر حسینی را در رابطه با خام گیاه خواری را در ادامه ببینید:
معصومه خانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد