استاندار گلستان: امکانات به صورت عادلانه در اختیار مراوه تپه قرارگیرد


استاندار گلستان: امکانات به صورت عادلانه در اختیار مراوه تپه قرارگیرد

گنبدکاووس – ایرنا – استاندار گلستان بابیان اینکه مراوه‌تپه با سه هزار و 300 کیلومترمربع از نظر وسعت دومین شهرستان گلستان است، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در تلاش باشند که امکانات به صورت عادلانه به این شهرستان برسد و 108 روستای آن از امکانات زیرساختی بهره‌مند شوند.

هادی حق‌شناس روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مراوه‌تپه با تاکید بر تامین نیازهای اساس مردم، افزود: در تلاش هستیم بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال تا تابستان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین گفت: مجتمع آموزشی شبانه‌روزی برای تحصیل دختران در مراوه‌تپه احداث خواهد شد تا آنان نیز از امکانات آموزشی بهره‌مند شوند.

حق‌شناس با بیان اینکه سالن ورزشی مراوه تپه با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است، ادامه داد : باید هرچه سریعتر با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی عملیات اجرایی این پروژه به پایان برسد.

استاندار گلستان درادامه جلسه شورای اداری مراوه تپه، تامین آب شرب، موضوعات مرتبط با عشایر، حل مسا ئل بهداشتی و درمانی، بازگشایی مسیرهای صعب‌العبور و احداث مسیرهای مورد نیاز مرزبانی را از اولویت‌های این شهرستان اعلام کرد.

استاندار گلستان: امکانات به صورت عادلانه در اختیار مراوه تپه قرارگیرددر سفر روز شنبه استاندار گلستان به شهرستان مراوه‌تپه و با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، نماینده مردم شرق گلستان در مجلس، تنی چند از مدیران کل ، فرماندار مراوه تپه و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، استخر سرپوشیده مراوه تپه که با ۱۵ میلیارد ریال هزینه و نیز یک واحد آموزشی خیرساز مشارکتی در روستای یکه‌توت که با ۱۰ میلیارد ریال هزینه احداث شده، مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهرستان مراوه تپه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمال شرقی استان گلستان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری