بهای بلیط دیدارهای تیم والیبال شهرداری ارومیه اعلام شد


بهای بلیط دیدارهای تیم والیبال شهرداری ارومیه اعلام شد

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: امسال بهای بلیط برای تماشای دیدارهای خانگی تیم والیبال این باشگاه در لیگ برتر کشور، بدون هیچ تغییری نسبت به سال گذشته 50 هزار ریال /پنج هزار تومان/ است.

پیمان رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده و با پیشنهاد مدیریت این باشگاه و اهتمام شهردار ارومیه در راستای ارج نهادن به خواسته های تماشاگران و هواداران والیبال دوست ارومیه ای اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: بر این اساس بلیط فروشی دیدار تیم های شهرداری ارومیه وساپیا از ساعت ۱۲:۳۰ فردا یک‌شنبه /۱۲ آبان ماه/ در باجه‌های بلیط فروشی سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار ۲ تیم از ساعت ۱۶ فردا یکشنبه آغاز می‌شود و با توجه به اینکه این مسابقه نخستین دیدار خانگی تیم والیبال شهرداری ارومیه در سال جاری است، استقبال خوبی از این دیدار پیش بینی می شود.

تیم والیبال شهرداری ارومیه چهارشنبه گذشته در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر ایران در دیداری خارج از خانه در ماراتنی سخت و نفس‌گیر با نتیجه سه بر ۲ مقابل تیم شهرداری گنبد مغلوب شد.

تیم سایپای تهران نیز با هدایت ناصر شهنازی سرمربی ارومیه ای خود در هفته نخست این رقابت ها به پیروزی سه بر یک مقابل راه‌یاب ملل مریوان رسید و روحیه خوبی برای این دیدار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس