استاندار گلستان: محرومیت‌زدایی از اولویت‌های دولت است


استاندار گلستان: محرومیت‌زدایی از اولویت‌های دولت است

گنبدکاووس - ایرنا - استاندار گلستان، محرومیت‌زدایی را از اولویت‌های مهم دولت تدبیر و امید برای مناطق مرزی و محروم کشور و نیز گلستان اعلام کرد و گفت: استانداری و مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان موظفند در راستای این اولویت دولت از همه ظرفیت‌ها برای محرومیت‌زدایی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استاندار گلستان، هادی حق‌شناس روز شنبه در سفر به شهرستان مرزی مراوه‌تپه در منتهی الیه شرق استان گلستان و در مراسم توزیع ۱۴۱۰ بسته نوشت‌افزار تهیه شده توسط شرکت همراه اول به دانش‌آموزان مناطق روستایی این شهرستان ابراز امیدواری کرد که با تلاش دستگاه‌های اجرایی استان، محرومیت از چهره مراوه‌تپه و مناطق روستایی آن زدوده شود.

وی گفت: مراوه‌تپه یکی از محروم‌ترین شهرستان‌های گلستان است و همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان بایستی با استفاده از امکانات موجود برای رفع محرومیت‌های آن تلاش نمایند.

حق‌شناس بابیان اینکه هدف مجموعه مدیران گلستان ساختن استان و کشوری آباد است، اضافه کرد: تلاش داریم تا شرکت مخابرات استان با همراهی شرکت همراه اول، یک باب دبیرستان ۱۲ کلاسه در یکی از مناطق روستایی مراوه‌تپه احداث کند.

وی در این مراسم که در روستای قره‌آقاشلی مراوه‌تپه برگزار شد، تصریح کرد: تمام شهرستان‌ها و روستاهای گلستان دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیاری هستند که بایستی با همراهی و مشارکت مردم، دلسوزان و مدیران از آنها به بهترین شکل استفاده شود.

استاندار گلستان: محرومیت‌زدایی از اولویت‌های دولت است

همچنین بر اساس اعلام مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان، استاندار در سفر یک روزه خود به مراوه‌تپه علاوه بر بازدید از برخی ادارات و نهادهای این شهرستان از جمله راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از دبیرستان شبانه‌روزی دخترانه شهید سیدمنصور حسینی نیز بازدید و از خانواده‌های ۱۵ جانباخته تصادف ۳۰ شهریور امسال مینی‌بوس با تریلی دلجویی کرد.

علی یازرلو گفت: دیدار با خانواده چند شهید والامقام دوران دفاع مقدس، عطرافشانی گلزار شهدا و شرکت در جلسه شورای اداری مراوه تپه از دیگر برنامه‌های سفر امروز استاندار گلستان و برخی مدیران کل استان به مراوه‌تپه بود.

شهرستان مراوه‌تپه افزون بر ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...