استکبار ستیزی، مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا


استکبار ستیزی، مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: واقعیت این است آمریکا در هر جا حضور داشته باشد، جز شیطنت و سلطه بر سایرملت‌ها هدفی ندارد، به همین دلیل باید هوشیار باشیم و در رویدادهایی مثل راهپیمایی 13 آبان این مساله را به گوش جهان برسانیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌اَلاسلام محمدحسین روحی یزدی امروز شنبه ۱۱ آبان در نشست خبری که با محوریت سیزدهم آبان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در ۱۳ آبان سال گذشته آمریکا تشدید تحریم‌ها علیه ایران را امضا کرد؛ شرایط برگزاری مراسم سیزدهم آبان امسال منحصر به فرد خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری و با شکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: مردم با حضور خود در این راهپیمایی نشان می‌دهند تحریم ها تاثیری نداشته است.

وی توضیح داد: رسانه‌های بیگانه نیز اذعان دارند که تحریم‌ها ملت ایران را مقتدتر از قبل کرده و این نشان می‌دهد آمریکا و همدستانش در مقابل ملت ایران شکست خورده‌اند.

وی تصریح کرد: ملت ایران همچون گذشته با همدلی در مقابل تحریم‌ها ایستادگی می‌کند و اجازه نمی‌دهد دشمنان به اهداف خود برسند.

این مسئول تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی نشان از حمایت مجدد آنها از نظام و ولایت فقیه است.

حجت الاسلام روحی یزدی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی روحیه ای استکبارستیز دارد، گفت: دشمن با هر عنوان و برنامه‌ای می‌خواهد ما را ساکت کند اما اعمال فشار بر ملت ایران تاثیری ندارد.

وی با اشاره به اعمال فشار از سوی آمریکا، اسرائیل و کشورهای مسلمان همسو با آنان از جمله عربستان و امارات در منطقه، گفت: دشمنان جبهه مقاومت در کشورهایی از جمله عراق و سوریه تحرک‌هایی داشتند اما به لطف الهی و با وحدت وصف ناپذیر جبهه مقاومت این موارد اثری نداشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه عمر داعش پایان رسیده گفت: هماهنگونه که سردار سلیمانی چندی قبل پایان داعش عمر داعش به پایان رسیده و دیگر خبری از آن نیست.

حجت الاسلام روحی یزدی توضیح داد: واقعیت این است آمریکا در هر جا حضور داشته باشد جز شیطنت و سلطه بر سایرملت‌ها هدفی ندارد به همین دلیل باید هوشیار باشیم و در رویدادهایی مثل راهپیمایی ۱۳ آبان این مساله را به گوش جهان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه «استکبار ستیزی، مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» شعار امسال یوم الله ۱۳ است؛ گفت: این راهپیمایی راس ساعت ۹ آغاز و تا ساعت ۱۱ ادامه دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا