نوجوانان پرسپولیس حضور در لیگ برتر را قطعی کردند


نوجوانان پرسپولیس حضور در لیگ برتر را قطعی کردند

تیم نوجوانان پرسپولیس سه هفته مانده به پایان بازی‌ها، صعود خود را قطعی کرد و یک پیروزی برای جوانان و..

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم نوجوانان پرسپولیس با هدایت رضا جباری و سرپرستی شهرام رشنو، با کسب یک پیروزی دیگر، ضمن تثبیت جایگاه خود در صدر جدول لیگ دسته اول نوجوانان تهران، بازگشت خود به لیگ برتر را قطعی کرد.

سرخپوشان نوجوان در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم به مصاف نزدیک‌ترین رقیب خود رفتند و با کسب دهمین پیروزی، 32 امتیازی شدند. شاگردان جباری این پیروزی را برابر نزدیک‌ترین رقیب خود کسب کردند و سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها بازگشت تیم به دسته برتر نوجوانان را رقم زدند.

محمد حسین عباسی، نیما رحمتی، آرمین میرابوطالبی، محمد محمدی، امیر رضا کیاروستا، امیرحسین علی جانی (زننده گل)، آریا شکری، مهراد حسابی، امیر حسام آقایاری، ایلیا بختیاری، علیرضا عنایت‌زاده، محمد ارجمند، سید امیر رضا خوش صولت و سبحان حسین‌زاده نفرانی بودند که در این دیدار برای پرسپولیس به میدان رفتند.

و اما دیگر پیروزی این هفته را جوانان پرسپولیس با هدایت مجید پروین و سرپرستی یعقوب فاطمی مقدم و در شروع نیم فصل دوم بازی‌های لیگ برتر تهران به دست آوردند. سرخپوشان این پیروزی را با تک گل کسری فرهانی‌فرد به دست آوردند. قرمزپوشان جوان، نیم فصل اول را با 24 امتیاز از 15 بازی بدست آوردند و در مکان هفتم جدول قرار گرفتند.

جواد امیری، امیر حسین کریمی، امیر محمد خارکش، مهدی محمدی، محمدرضا خالدآبادی، امیرحسین نوری، محمد طاها فراهانی، اسماعیل بادامه، کسری فرهانی فرد، مجتبی پورعلی، میلاد بهشتی، مهدی فلاح نسیمی، علی شرافت و حبیب صالح نیا نفراتی بودند که در این دیدار برای پرسپولیس به میدان رفتند.

و اما این هفته تیم نونهالان پرسپولیس با سرمربیگری فرامرز سلطانی و سرپرستی شهرام شایق در شروع نیم فصل دوم بازی‌ها برابر تیم شاهین با شکست سنگین 9 بر صفر روبرو شد. با این نتیجه، سرخپوشان نونهال با 20 امتیاز از 15 بازی در مکان هشتم جدول قرار گرفت.

امیر حسین حسنی، عرفان مولایی، امیررضا دوخایی، ابوالفضل عباس‌زاده، مانی وحید پور، امیر حسین بااوج، رضا رضائیان، ابوالفضل خانلر دولق، ابوالفضل توحیدی، رضا حیدری، ابوالفضل خدادادی فر، امیر حسین معدلت، محمدرضا شاکری و پارسا پیری، در این دیدار برای سرخپوشان نونهال بازی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی