اقدامات آمریکا سلب حق زندگی شرافتمندانه در جهان است/ به اندازه کافی موشک ذخیره کرده‌ایم


اقدامات آمریکا سلب حق زندگی شرافتمندانه در جهان است/ به اندازه کافی موشک ذخیره کرده‌ایم

فرمانده کل سپاه گفت: با اقدامات آمریکا هیچ فردی در جهان حق زندگی شرافتمندانه ندارد و همه باید هزینه ابرقدرتی آمریکا را دهند.

اقدامات آمریکا سلب حق زندگی شرافتمندانه در جهان است/ به اندازه کافی موشک ذخیره کرده‌ایمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم رونمایی از رونمایی از دیوارنگاره‌های جدید لانه جاسوسی، گفت: حقیقت این است که می‌توان آمریکا را هویتی متضاد و متناقض توصیف کرد، آمریکا یک شخصیت سیاسی کاملاً تضادگونه است. آمریکا در اکثر جنگ‌های جهان و در چهل سال گذشته در منطقه جهان اسلام، مستقیم یا با واسطه نقش ایفا کرده است.

او افزود: در طول حیات سیاسی آمریکا ۸/۵ میلیون کشته ثمره مداخلات این کشور است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در حالی که آمریکا بزرگترین صادرکننده سلاح و یک طرف هر جنگی است تصریح کرد: سیاستمداران آمریکایی روی کاغذ و در گفتار از صلح سخن می‌گویند.

او ادامه داد: واقعیت‌های روی زمین از تلاش‌های آمریکا برای پایان حیات روی کره خاکی می‌گوید.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: ایالات متحده اولین و تنها کشوری است که در عرض دو روز چندین میلیون انسان را در کسری از ثانیه به خاک و خون کشید.

سردار سلامی با اشاره به حملات نیرو‌های آمریکایی در منطقه به بهانه مبارزه با تروریسم افزود: آمریکا از حقوق بشر سخن به میان می‌آورد، اما به خاک و خون کشیدن عروسی‌ها و مناطق مسکونی در افغانستان و پاکستان و عراق حقوق بشر است؟

او ادامه داد: این اقدامات یعنی هیچ کجای جهان حق زندگی شرافتمندانه وجود ندارد و همه باید هزیته ابرقدرتی آمریکا را دهند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه آمریکا در حال افول است افزود: امروز دیگر آمریکا در هیچ چیز اول نیست، نه در قدرت و نه در منطق اول نیست؛ بلکه امروز قدرت در جهان توزیع شده است.

او ادامه داد: امروز جهان از آمریکا در قدرت، جغرافیا و منطق بزرگتر است و نه‌تنها دشمنان بلکه دوستان و متحدان باسابقه آن نیز در راستای خواست سیاسی آن عمل نمی‌کنند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه قدرت یک مؤلفه برداری است، تصریح کرد: اندازه و جهت قدرت بسیار مهم است؛ اگر جهت اعمال قدرت بازگردد، می‌تواند صاحب قدرت را سرنگون کند.

سرلشکر سلامی گفت: ملت ایران امروز در زیباترین و طلایی‌ترین دوران حیات خود ظرف صدها سال گذشته است.

او با بیان اینکه ادامه داد: ایران به هیچ نقطه‌ای از جهان چشم‌داشت ندارد اما قلمرو قدرتش را تا آنجا گسترش می‌دهد که دشمن هر مبدئی را برای اقدام خود قرار دهد، آن مبدا نابود را نابود خواهد کرد و آنقدر میدان قدرتمان را گسترش می‌دهیم تا هر نقطه‌ای که دشمن بخواهد اقدامی انجام دهد آن نقطه را نابود کنیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به توانمندی فنی داخل کشور افزود: این رشد را همه دیده‌اند، هم صاحب قدرت هستیم و هم اراده اعمال این قدرت را در اختیار داریم و هم ظرفیت تحمل هر منازعه‌ای را داریم. همه دیدند که اقتصاد این جامعه در اثر تحریم‌های جهانی نه‌تنها فرونپاشید بلکه جان گرفت.

سردار سلامی گفت: امروز با حیات مجددی از یک قدرت اقتصادی در حال ظهور که متکی به نفت و قدرت‌های بزرگ نیست مواجهیم که این شاکله جدید ایران بزرگ است و می‌توان به آن افتخار کرد. قدرت سیاسی، اقتصادی و نظامی ما به هم پیوند خورده است و ما امروز می‌توانیم از ظهور یک قدرت جدید در جهان به نام ایران یاد کنیم، با شاخص‌های ظاهری که برای قدرت تعریف می‌کنیم.

او با بیان اینکه علاوه بر شاخص‌های ظاهری از یک تفاضل جدی برخورداریم اظهار داشت: تفاضل ما آن ایمان حقیقی به قله‌هایی است که این ملت باید آنها را فتح کند.

فرمانده کل سپاه گفت: ملت ایران ثابت کرده است که مسیرهای سخت را ساده‌تر می‌پیماید و هدف بزرگ را زودتر محقق می‌کند.

او ادامه داد: ایرانی‌ها مردمان فتح قله‌های دست‌نیافتنی و غلبه بر بحران‌های به ظاهر سخت هستند. ما امروز برای جهان مبشر رحمت و آزادی و پناهگاه مظلومان هستیم.

فرمانده کل سپاه در پایان با تاکید بر اینکه منطق، دین، ملت، رهبر ما عناصر قدرت ماست، گفت: ما فقط به موشک‌ها تکیه نداریم، هرچند به اندازه کافی آنها را ذخیره کرده‌ایم و هدفمان هم مشخص است و نیروهایمان هم کاملاً آماده هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403