«آزمون» در برنابئو؛ «انتقال قرن» از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است


«آزمون» در برنابئو؛ «انتقال قرن» از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است

تهران- ایرنا- رویای «سردار آزمون» برای کهکشانی‌ شدن و مشکل «زین الدین زیدان» در خط حمله رئال، می‌تواند سران باشگاه مادریدی را تهییج کند تا نگاه دقیق‌تری به ستاره لیگ برتر روسیه بیاندازد.

تارنمای روسی versiya در گزارشی با اشاره به احتمال پیشقدم شدن رئال مادرید برای به خدمت گرفتن مسی ایرانی، به دلایلی اشاره کرد که کهکشانی‌ها با در نظر گرفتن آن دلایل باید به ستاره ایرانی جدی‌تر نگاه کنند.

در این گزارش آمده است: باشگاه زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون را با قیمت ۳۵ میلیون یورو می‌فروشد اما تا پیش از تابستان ۲۰۲۰ این اتفاق نخواهد افتاد.

«آزمون» در برنابئو؛ «انتقال قرن» از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است

از زمانی که باشگاه ایتالیایی لاتزیو و همچنین باشگاه‌های اورتون و کریستال پالاس در لیگ جزیره نسبت به جذب مهاجم ایرانی ابراز تمایل کردند، مدت زیادی نمی‌گذرد.

آزمون از زمان کودکی رویای بازی کردن در رئال را داشته و حقیقت این است که رویای سردار به حقیقت بدل شده و او می‌تواند مسکو را به مقصد مادرید و سانتیاگو برنابئو ترک کند.

با این حال، تمایل و علاقه آزمون برای پیوستن به رئال کافی نیست بلکه علاقه و اشتیاق زیدان و «فلورنتینو پرز» نیز لازمه تحقق این انتقال است اما این اشتیاق از کجا باید نشات گیرد؟

«آزمون» در برنابئو؛ «انتقال قرن» از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است

در درجه اول، مادریدی‌ها هیچ راهی ندارند جز اینکه تحت تاثیر فرم سحرآمیز مهاجم ایرانی قرار گیرند؛ سردار در جریان ۱۸ بازی فصل جدید لیگ روسیه تا اینجای کار ۸ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل به نام خود ثبت کرده است؛ این در حالی است که وی همواره نیز در ترکیب خط هجومی زنیت قرار نگرفته است.

در درجه دوم، آزمون تنها ۲۴ سال دارد؛ ستاره ایرانی فوتبالیستی جوان است و این بدان معنا است که وی برای پیشرفت حرفه‌ای زمان زیادی در اختیار دارد و با توجه به استعدادیاب‌های حاضر در رئال، پیشرفت سردار می‌تواند فراتر از انتظارات باشد.

سوم اینکه، خریدهای تابستانی کهکشانی‌ها که به منظور تقویت خط حمله انجام شد، خوب از آب در نیامد؛ «ادن هازارد» و «لوکا یوویچ» پس از گذشت سه ماه از فصل تنها یک گل زده‌اند و به احتمال زیاد، رئالی‌ها در تابستان ۲۰۲۰ بار دیگر برای ایجاد انقلابی دیگر در خط حمله خود، دست به کار خواهند شد.

چهارمین و آخرین دلیل اینکه، آزمون صرفا برای پر کردن جیب‌های خود به برنابئو نخواهد رفت بلکه مهم‌ترین موضوع برای رئال این است که مرد ایرانی برای تحقق رویای کودکی خود راهی مادرید می‌شود؛ برای جنگیدن برای نشان کهکشانی که روی پیراهنش نقش بسته است و در نتیجه، «انتقال قرن» در لیگ برتر روسیه از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی