از مجری برنامه «کتاب باز» قدردانی شد


از مجری برنامه «کتاب باز» قدردانی شد

ایران اکونومیست-سروش صحت در مراسم تقدیر از وی به علت اهتمام در پاسداشت زبان فارسی گفت: برایم افتخار بزرگی است که مجری برنامه «کتاب باز» شبکه نسیم هستم.

از مجری برنامه «کتاب باز» قدردانی شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در جلسه شورای مدیران این شبکه از تلاش‌های سروش صحت، مجری برنامه «کتاب باز» که طبق اعلام ستاد پاسداشت زبان و ادب فارسی معاونت سیما در بازه زمانی تابستان جزو مجریان منتخب این حوزه معرفی شد، با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آورد.

مدیر شبکه نسیم در این جلسه اظهار داشت: نسل امروز نیازمند توجه و ارتباط بیشتر با عقبه فرهنگی خود است. برهمین اساس معاونت سیما نیز مجری برنامه «کتاب باز» را در قالب یک برنامه پر بیننده که توانسته است در حوزه پاسداشت زبان و ادب فارسی، عملکرد مناسبی را براساس مولفه‌هایی، چون رعایت اصول حرفه‌ای و تسلط در اجرا، درست گویی، تعامل مثبت و موثر با مهمان و کارشناس، در شبکه‌ای با دارا بودن طیف گسترده‌ای از مخاطبان که رسالت اصلی آن طنز و سرگرمی است برگزیده است.

سروش صحت نیز در این جلسه با اشاره به تاثیر این برنامه در حرفه کاری اش و ذکر مثال‌های مختلفی از بازخورد‌های منتقل شده کارشناسان و مخاطبان به وی، میزان بالای اقبال و رضایت بینندگان از برنامه «کتاب باز» را محدود به مرز‌های جغرافیایی کشورمان ندانست و آن را در سطح مخاطبان خارج از ایران برشمرد.

وی افزود: به عنوان یک مجری مرتبط با مقوله کتاب و کتابخوانی به رویداد‌های مرتبط با کتاب از طرف دانشگاه‌ها و از سراسر ایران دعوت می‌شوم و به حضور در جمع سازنده این برنامه افتخار می‌کنم و براساس بازخورد‌ها متوجه این نکته شده ام که بیشتر با برنامه «کتاب باز» شبکه نسیم شناخته می‌شوم تا سایر برنامه‌هایی که در تولید آن نقش داشته یا دارم.

در پایان این جلسه که محمدرضا رضاییان، تهیه کننده برنامه «کتاب باز»، نیز در آن حضور داشت، لوح یادبود شبکه نسیم از طرف مدیر این شبکه به سروش صحت اهدا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس