نشست ملی کانون زنان بازرگان در قزوین برگزار می‌شود


نشست ملی کانون زنان بازرگان در قزوین برگزار می‌شود

قزوین - ایرنا - نشست ملی روسای کانون‌های زنان بازرگان و کارآفرین ایران برای اولین بار در کشور، 21 آبان ماه سال جاری به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

رییس کانون زنان بازرگان استان قزوین روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نشست برای اولین بار در کشور با هدف توسعه روابط تجاری زنان فعال اقتصادی استان قزوین با سایر استان‌ها برگزار می‌شود.

فاطمه غفوری افزود: در این برنامه یک روزه روسای کانون زنان بازرگان و کارآفرین کشور به همراه هیات رییسه در قالب تور صنعتی و تجاری از برخی واحدهای فعال استان قزوین بازدید خواهند کرد.

وی در تشریح برنامه‌های این نشست ملی، اظهار داشت: حضور در مرکز کسب و کار کاسپین، بازدید از نمایشگاه دائمی و واحدهای صنعتی و نشست مشترک در اتاق بازرگانی استان قزوین از برنامه‌های پیش بینی شده برای این نشست ملی است.

غفوری با بیان اینکه در مورد ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری استان قزوین تبادل نظر نیز صورت می‌گیرد، اظهار داشت: چند مورد قرارداد بیع متقابل و تفاهم نامه‌های مشترک قزوین با سایر استان‌ها نیز پیش بینی شده است که پس از بازدید از محل پارک علم و فناوری قزوین منعقد خواهد شد.

رییس کانون زنان بازرگان استان قزوین به ظرفیت‌های گردشگری استان قزوین اشاره کرد و گفت: حضور زنان بازرگان و کارآفرین کشور در استان قزوین فرصت خوبی است تا ظرفیت‌های گردشگری استان نیز معرفی شود که در این رابطه قرار شده برنامه قزوین گردی و بازدید از سرای سعد السلطنه نیز در دستور کار قرار گیرد.

استان قزوین بیش از ۳۰۰ زن کارآفرین، بازرگان و فعال اقتصادی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)