برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره کتابخانه صوتی در کانون  فاطمه ها 


برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره کتابخانه صوتی در کانون  فاطمه ها 

فرزاد میرشکاری،گفت: (16 آبان)، مراسم اختتامیه جشنواره کتابخانه صوتی کانون فرهنگی هنری فاطمه های دهکهان با حضورمسئولین فرهنگی شهرستان برگزار می شود.

«فرزاد میرشکاری»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: جشنواره کتابخانه صوتی، عنوان طرح جدیدی از سوی کانون فرهنگی هنری فاطمه ها به منظور ایجاد جذابیت بیشتر فعالیت های کتاب خانه این کانون است که از مرداد سال جاری آغاز شده و (۱۶ آبان)، طی مراسمی با حضور مسئولین فرهنگی شهرستان و با تجلیل از شرکت کنندگان در این طرح، به پایان می رسد.

مدیرکانون فاطمه های دهکهان، به هدف از اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: هدف اصلی از اجرای این طرح، ارائه الگویی صحیح برای حضور و فعالیت نوجوانان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است که الحمدالله نتایج بسیار شگفت انگیزی در پی داشته است به طوری که می توان این الگو را در کلیه ستادهای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور اجرا کرد.
وی، با اشاره به اهم فعالیت های این کتابخانه، عنوان داشت: انتشار کتاب های صوتی، برگزاری مسابقه به صورت هفتگی و ماهانه برای اعضای این کتابخانه از محتوای کتاب های صوتی (به ۲ روش طراحی سئوال و پاسخ گوئی به سئوال ها)، پخش صوت کتاب ها برای اعضای حقیقی کتاب خانه که دسترسی به شبکه های اجتماعی ندارند، از اهم فعالیت های این کتاب خانه صوتی است.
میرشکاری، اضافه کرد: در این مسابقه، اعضای کتاب خانه پس از گوش دادن به فایل های صوتی هر کتاب، تعداد 5 سوال را از متن کتاب طراحی و برای مدیر کتابخانه ارسال می کنند، سوال های ارسال شده، از سوی تیم داوری تحلیل و بررسی می شوند و اسامی نفرات برگزیده در کانال منتشر می شوند.
مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه های دهکهان، با بیان این مطلب که این مسابقه در سال ۲ بار برگزار می شود، اظهار داشت: دور اول این مسابقه از اول تیر با شروع فصل اوقات فراغت دانش آموزان آغاز می شود و تا نیمه آبان هم زمان با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می رسد.
وی، در ادامه افزود: دور دوم آن نیز از ابتدای بهمن شروع می شود و تا اواخر اردیبهشت ادامه دارد.
میرشکاری، ابراز داشت: در هر دوره، از افرادی که بیشترین امتیاز را در مسابقه «طراحی سوال» کسب کرده اند، طی مراسمی ویژه تجلیل می شود.
مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه های دهکهان، عنوان داشت: این کتابخانه صوتی یک روز در هفته به مدت ۳ ساعت برای اعضای حقیقی کتابخانه فاطمه ها به صورت حضوری فایل های صوتی کتاب ها را پخش می کند تا افرادی که دسترسی به شبکه های اجتماعی ندارند نیز بتوانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی، اظهار داشت: کتاب خانه فاطمه ها قصد دارد در گام بعدی کتاب هایی با گویش های محلی توسط گویندگان بومی تهیه کرده و برای اعضای خود منتشر کند.
گفتنی است؛ کتابخانه صوتی فاطمه ها را می توانید با مراجعه به لینک های زیر در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
کانال سروش
http://sapp.ir/ketabkhane.fatemeha
کانال تلگرام
@ketabkhane_fatemeha
اینستاگرام
Fatemeha.library

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری