کشتی فرنگی امیدهای جهان|نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند


کشتی فرنگی امیدهای جهان|نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان عصر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور اول استراحت می کند و در دور بعد به مصاف آیاتا سوزوکی از ژاپن می رود. وی در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی گیران ارمنستان و بلغارستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن 19 نفر حضور دارند.
در وزن 67 کیلوگرم که 22 نفر شرکت کرده اند، سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور اول در دور دوم با الکساندر لیانوونچیک از بلاروس دیدار می کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران هند و ترکیه می رود.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور اول با چنگیز ارسلان قهرمان سال گذشته این مسابقات از ترکیه مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان ماگومد یاربیلوف از روسیه و راهول از هند می رود. در این وزن 23 نفر حضور دارند.
در وزن 82 کیلوگرم که 23 نفر شرکت کرده اند، سید محمد چوبچیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با گئورگ ماریا از رومانی کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور سوم به مصاف برنده دیدار میان کشتی گیران قزاقستان و قرقیزستان می رود.
در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف بنس الماسی از صربستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران آذربایجان و فنلاند مصاف می دهد.
رقابت های اوزان فوق از ساعت 13 فردا (شنبه) به وقت ایران در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر