اتحاد غربی عربی با هدف تخریب تفکر اسلام ناب محمدی شکل گرفته است


اتحاد غربی عربی با هدف تخریب تفکر اسلام ناب محمدی شکل گرفته است

تهران- ایرنا- امام جمعه شهرستان قرچک گفت: اتحاد غربی عربی با هدف تخریب تفکر اسلام ناب محمدی شکل گرفته چرا که تفکر ناب اسلام در برابر زیاده‌خواهی استکبار ایستادگی می‌کند.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: دشمنی استکبار جهانی با اسلام هیچ گاه پایان نمی‌یابد چرا که اسلام ناب و انقلابی در برابر زیاده خواهی و تجاوز آنان ایستادگی کرده و ملت‌های مظلوم را از چنگال آنان نجات می‌دهد.
وی افزود: آمریکا شیطان بزرگی است که دوستی و نزدیکی آن به هر کشور، جز نابودی چیز دیگری را برای آنان به همراه ندارد، در مواجهه با آمریکا کوتاهی، سستی و عقب نشینی معنایی ندارد و تنها مقاومت است که می‌تواند اهداف و آرمان‌های انقلاب را محقق کند.
اسماعیلی تأکید کرد: حال که بدعهدی، خباثت، دروغگویی، حیله گری و غیر قابل اعتماد بودن دشمن بر همگان ثابت شده، عقب نشینی از مواضع انقلابی از هیچ فرد و مسئولی پذیرفتنی نیست.
وی با اشاره به فتنه انگیزی استکبار جهانی در عراق و لبنان گفت: آشوب‌های این روزهای عراق و لبنان با هدف سرپوش گذاشتن برشکست در مواجهه با جبهه مقاومت و نفوذ ایران در منطقه صورت گرفته، ایجاد امنیت در عراق و لبنان باید در اولویت مسئولان این کشورها باشد تا از تجاوز، غصب و ضربه زدن استکبار به دولت‌های اسلامی، جلوگیری شود.
وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، نباید به دشمن اعتماد کرد و از تحرکات آنان نباید غافل بود، بلکه باید با شناخت قابلیت‌های آنان، آمادگی خود را در مواجهه با توطئه‌های آنان حفظ کرد.
اسماعیلی با اشاره به رو به پایان بودن فرصت دوماهه ایران به اروپا گفت: اروپائیان نشان دادند که در دشمنی با ایران، دست کمی از آمریکا ندارند، لذا دولتمردان باید گام چهارم کاهش تعهدات برجامی را محکم‌تر از قبل و بر اساس عزت و حکمت بردارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس