درهای ورزشگاه یادگار امام تبریز باز شد / ازدحام شدید در ورودی های استادیوم !


درهای ورزشگاه یادگار امام تبریز باز شد / ازدحام شدید در ورودی های استادیوم !

رکنا: در فاصله بیش از 4 ساعت مانده تا شروع مسابقه تیم های استقلال و تراکتورسازی، جمعیت زیادی در ورودی های استادیوم یادگار دیده می شوند.

به گزارش گروه ورزشی رکنا، دیدار حساس دو تیم تراکتور و استقلال در حالی از ساعت ۱۸ امروز آغاز می شود که هواداران تراکتور از ساعت ها قبل خود را به ورزشگاه رسانده اند.

حضور هواداران تراکتور مقابل ورزشگاه تبریز از ساعات اولیه صبح باعث شد تا درهای ورزشگاه یک ساعت زودتر باز شود تا مشکلی برای هواداران پیش نیاید.

هم اکنون با اینکه ۵ ساعت به آغاز بازی زمان باقی مانده است ولی بیش از ۵ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

درهای ورزشگاه باز شده و بیش از چند هزار هوادار نیز در بیرون استادیوم حضور دارند.

سیستم صوتی و سایر تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری برنامه‌های شاد و مهیج برای تماشاگران در حال نصب است.

ازدحام شدید هواداران در گیت های ورودی به ورزشگاه یادگار امام تبریز کاملا مشهود است.

بیشتر هواداران تراکتور لباس های قرمز بر تن دارند و هوای تبریز نیز امروز برخلاف روزهای گذشته افتابی و نسبتا گرم است. پیش بینی می شود امروز ورزشگاه به صورت کامل پر شود.

سرخپوشان تبریزی برای اینکه از کورس مدعیان جا نمانند به ۳ امتیاز این بازی خانگی نیاز دارند و استقلال تهران نیز برای قرارگرفتن در جمع مدعیان، دست کم به یک امتیاز این بازی چشم دوخته اند.

دیدارهای امروز لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که تیم های مدعی سپاهان، پرسپولیس و شهرخودرو روز پنجشنبه برابر حریفان خود به تساوی رسیدند و حالا تراکتور این فرصت طلایی را دارد تا با شکست استقلال و با یک امتیاز بیشتر از سپاهان صدرنشین لیگ نوزدهم شود.

شاگردان مصطفی دنیزلی که در هفته گذشته در آبادان نخستین شکست فصل را مقابل صنعت نفت این شهر متحمل شدند با برخورداری از حمایت هواداران خود به دنبال پیروزی در این دیدار هستند تا با روحیه مضاعف به مصاف سپاهان صدرنشین و شهر خودرو مدعی در هفته دهم و یازدهم بروند.

آخرین بازی دو تیم تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز با تک گل اشکان دژاگه به سود تراکتور به اتمام رسیده بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...