محمدخانی: علیپور را زوری در پرسپولیس نگه نداشته‌اند


محمدخانی: علیپور را زوری در پرسپولیس نگه نداشته‌اند

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: علیپور این روزها از انگیزه بالایی برای بازی در تیم برخوردار نیست و او باید با خودش برای ادامه حضور کنار بیاید چرا که هیچ کس را در پرسپولیس زوری نگه نداشته‌اند.

ناصر محمد خانی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به تساوی بدون گل پرسپولیس برابر ماشین‌سازی در هفته نهم لیگ برتر گفت: بازی چندان جالبی را شاهد نبودیم. هر چند به روز خوب دروازه‌بان ماشین‌سازی هم بر خوردیم اما در مجموع هنوز پرسپولیس آن‌طور که باید شاداب بازی نمی‌کند.

وی افزود: تساوی در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باخت محسوب می‌شود. همه الان می‌گویند چرا پنالتی گل نشد اما چرا باید کار به جایی برسد که تا دقایق پایانی بازی نتوانیم دروازه حریف را باز کنیم؟ باید پرسپولیس خیلی بهتر بازی کند تا دوباره بتوانیم روی این تیم به عنوان یک مدعی حساب باز کنیم.

مهاجم اسبق تیم ملی ادامه داد: پرسپولیس از نظر بازیکن شرایط خوبی دارد و انتظار داشتیم با پیروزی هفته گذشته، از نظر روحی هم شرایط خوبی برای ادامه فصل داشته باشد که متاسفانه دوباره همان شرایط نگران کننده قبل حاکم شد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: در مورد علیپور باید بگویم که او را زوری در پرسپولیس نگه نداشتند. او باید بهترین بازیکن تیم باشد چرا که همه به او به چشم یک آقای گل نگاه می‌کنند اما هیچ انگیزه‌ای در علیپور نمی‌بینیم. او از این دم می‌زد که تا پایان عمر فوتبالی‌اش را در پرسپولیس بماند اما او به قدری بی انگیزه است که به نظر می‌رسد زوری در پرسپولیس مانده است. این علیپور با بازیکنی که سال‌های قبل می‌شناختیم، بسیار متفاوت است.

محمدخانی اضافه کرد: پنالتی چیپ توهین به هواداران و همه پرسپولیسی‌ها است. او باید با خودش کنار بیاید و با انگیزه بیشتری فصل را دنبال کند تا برای تیم مفید باشد چرا که پرسپولیس جای بازیکنانی است که هر روز از روز قبل با انگیزه تر کار را دنبال کنند. امیدوارم علیپور دوباره به شرایط خوب خود بازگردد.

وی گفت: این سه امتیاز خیلی مهم بود که از دست رفت چرا که با کسب آن و با توجه به نتایجی که امروز رقم خورد، می‌توانستیم به صدر جدول نزدیک شویم. اگر بخواهیم برای قهرمانی دوباره تلاش کنیم نباید به راحتی از کنار امتیازاتی که پیش رو است بگذریم و باید از همین نیم فصل اول گام محکمی برای قهرمانی برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد