فصل چهارم «ستایش» نباید ساخته شود/ شما نظر دادید


فصل چهارم «ستایش» نباید ساخته شود/ شما نظر دادید

کاربران خبرآنلاین با ساخت چهارمین فصل مجموعه «ستایش» به دلیل نداشتن قصه و سوژه مناسب، هدر دادن بیت‌المال، ساخت ضعیف و... مخالف هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل سوم سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی با تمام حواشی و جنجال‌ها به پایان رسید، پایانی که البته خود در کانون انتقادها قرار گرفت و دهان بسیاری از مخاطبان این سریال را به گلایه گشود.

اما آنچه درباره این سریال هنوز نقل محافل است و بسیار شنیده می‌شود، خبر ساخت فصل چهارم «ستایش» است. موضوعی که توسط کارگردان این مجموعه به طور قطعی تکذیب نشده است و باید دید گروه سازنده چه تصمیمی در این باره اتخاذ می‌کنند.

به همین بهانه، خبرآنلاین در نظرخواهی از کاربران خود خواست تا موافقت یا مخالفت خود را با ساخت فصل چهارم این سریال در قالب کامنت بیان کنند. در مجموع ۲۴۸ نظر درباره این موضوع ارسال شد که در نهایت بخش عمده مخاطبان خبرآنلاین با ساخت چهارمین فصل «ستایش» مخالف بودند. از هدر دادن بودجه بیت‌المال گرفته تا نداشتن سوژه و پتانسیل ادامه پیدا کردن از جمله نکات مدنظر مخالفان بود، مانند کاربر بی‌نامی که نوشت: «مخالف صد در صد، فیلم تلخ و ... که از همان قسمت اولش بیخود بود. لطفا دیگه بودجه هدر ندهید.»

یا مخاطبی به نام مهدی که ضعف محتوا را عامل مخالفت خود دانست و نوشت: «من عاشق حشمت خان هستم اما قطعا با ستایش ۴ مخالفم چون دیگه موضوعی نمونده و همین ستایش ۳ رو هم به زور و آبکی جمعش کردن بیربطه ولی به نظرم فقط سریال پایتخت قابلیت تداوم داره.»

کاربری هم با انتقاد از ارائه چنین پیشنهادی درباره ساخت فصل چهارم، اینطور نظر داد: «واقعا راجع به مردم و مخاطبان تلویزیون چه فکری می‌کنند این دست اندرکاران محترم؟این حجم بی احترامی و بی شعوری به مخاطب تمومی نداره که دوباره به فکر فصل چهارم ستایش افتادند؟ چه چیز به درد بخوری این سریال داشت جز تمسخر بیننده؟ بعضی از سریال‌های آمریکایی و کلا خارجی رو بعد از بیست سال هم که می‌بینی واقعا لذت می‌بری ولی الان در قرن بیست و یکم در کشور ما هنوز کارگردانان و تهیه کنندگان محترم یه کم فکر نمی کنند و فقط پول بیت المال و وقت مردم رو حروم می کنند و جالب و خنده دارش اینه بر اشتباه خودشون هم اصرار می کنند و به فکر ساخت فصل بعدی هم هستند​​​​.»

رحیم هم با اشاره به کیفیت پایین فصل سوم «ستایش»، نوشت: «نه.چون این فصل بسیار ضعیف بود وقابل قیاس با دو فصل قبل نبود بنابراین اگر فصل ۴ ساخته نشود بهتر است.»

در این میان بخشی از کاربران هم با ساخت فصل چهارم این مجموعه تلویزیونی موافق بودند، مانند فرزانه بیات که نوشت: «با سلام ‌خسته نباشید بله ما خانواده پنج نفره موافقیم سریال ستایش ۴ ساخته بشه و تکلیف همه خانواده فردوس مشخص بشه.»

وحید دهقان هم چنین نظری داشت: «بله باساخت فصل چهارم ستایش موافقیم مرسی اززحمات تمام دست اندکاران محترم خداقوت.»

همچنین برخی از کاربران نظراتی مرتبط با سوال نظرخواهی نداشتند اما به بررسی سریال «ستایش» پرداخته بودند، مانند کاربری که نوشت: «متاسفانه سکانس به سکانس این سریال به همراه سوتی های واضحش در فضای مجازی و به ویژه اینستاگرام دست به دست می چرخه.. شاید قبول نداشته باشید ولی بیشتر همکاران من در اداره این سریال رو می بینند تا صبح روز بعد با تعریف کردن صحنه ها، دیالوگ ها و بازی های عجیب و غریب به آن بخندند.»

یا مخاطبی با نام م.ش که نظری براین اساس داشت: «ستایش سه، شخصیت پردازی خوبی نداشت این سریال با وجود اینکه خیلی می توانست تاثیر گذار باشد، فرصت سوزی کرد. استثناهایی را که خیلی بعید اتفاق می افتند را نمایش داد مثل ازدواج بچه مثبت مجرد با یک خانم با دو بچه، حشمت فردوس در نقش فیلسوف جملات قصار روز اینستاگرامی می گفت، سادگی حمید در عین قساوت سخت باور می شد، و... به نظر یک نکته مثبت داشت اینکه حشمت فردوس عین بچه ها راحت بخشید و کینه و نفرت را کنار گذاشت.»

۲۵۸۲۴۳

کد خبر 1316296

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید