عظمت میهن اسلامی در سایه تربیت صحیح دانش‌آموزان به دست می‌آید


عظمت میهن اسلامی در سایه تربیت صحیح دانش‌آموزان به دست می‌آید

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، عظمت میهن اسلامی را مرهون تلاش‌های علمی، تربیت صحیح دانش آموزان دانست و گفت: استقبال گسترده دانش آموزان از فرهنگ ایثار و شهادت نشان دهنده انتقال کامل پیام و فرهنگ شهادت به جامعه تعلیم وتربیت است.

عظمت میهن اسلامی در سایه تربیت صحیح دانش‌آموزان به دست می‌آید

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی،حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز روز پنج‌شنبه، 9 آبان‌ماه در همایش طلایه داران گام دوم انقلاب، گفت: پیام شهیدان پاک دامنی، عزت و سلامت جسم و روح و تلاش در عرصه تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه آینده سازان این مرز و بوم وظیفه سنگینی بر دوش دارند افزود: همه اقشار جامعه ما در دوران جنگ برای دفاع از کشور با گذشتن از مال و جانشان به میدان آمدند و دانش آموزان طلایه داران این عرصه بودند و امروز هم نسلی دیگر از همان دانش آموزان در جبهه تعلیم و تربیت وارث هوشیاری و بصیرت 3 هزار شهید در کشور و هزار و 850 شهید استان هستند.

امام جمعه تبریز عظمت این میهن اسلامی را مرهون تلاش‌های علمی، تربیت صحیح دانش آموزان دانست و افزود: استقبال گسترده دانش آموزان از فرهنگ ایثار و شهادت نشان دهنده انتقال کامل پیام و فرهنگ شهادت به جامعه تعلیم وتربیت است.

وی گفت: فلسفه شهادت و ایثارگری در اذهان دانش آموزان و فرزندان این کشور حک شده و با فطرت آنها عجین شده است؛ نوجوانانی که با خون‌های پاکشان نهال با شکوه انقلاب را آبیاری کردند و به برکت همین خون ها هم این نهال مستحکم تر و درختی تنومند تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم اضافه کرد: شهدای کم سن و سالی همچون شهید فهمیده و شهید جنگجو که به فهمیده آذربایجان مشهور است و شهید حیدری از همین کلاس‌های درس و برای حفظ ناموس و کیان میهن خود و مبارزه با دشمنان ایران به جبهه مبارزه رفتند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ادامه داد: آنها به دنیا نشان دادند اگر از نظر سنی کوچک هستند اما با هوشیاری پشت سر نائب امام زمان (عج) حرکت کردند و برای تحقق حکومت مهدوی پا به رکاب شدند و با حضور در مدرسه عشق و جبهه های نبرد به معبود خود لبیک گفتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)