ارائه خدمات بیمه سلامت به بیماران دیالیزی رصد می شود


ارائه خدمات بیمه سلامت به بیماران دیالیزی رصد می شود

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه  بینا به نقل از مهر  به گزارش خبرگزاری مهر، اخگر، افزود: بیماران نیازمند به خدمت همودیالیز جزء بیماری‌های خاص محسوب می‌شود که هزینه خدمات این بیماری صد درصد توسط سازمان بیمه سلامت ایران پوشش داده می‌شود و بیمه‌شدگان فرانشیزی بابت خدمات درمانی ارائه شده پرداخت نمی‌کنند. وی...

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از مهر

به گزارش خبرگزاری مهر، اخگر، افزود: بیماران نیازمند به خدمت همودیالیز جزء بیماری‌های خاص محسوب می‌شود که هزینه خدمات این بیماری صد درصد توسط سازمان بیمه سلامت ایران پوشش داده می‌شود و بیمه‌شدگان فرانشیزی بابت خدمات درمانی ارائه شده پرداخت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: به منظور مدیریت هزینه و کنترل کیفیت خدمات، سامانه تایید خدمات در مراکز و موسسات دیالیز ثبت و راه‌اندازی شد به طوری که از اردیبهشت ۹۸ تمامی موسسات در تمامی استان‌ها اقدام به ثبت این خدمات کردند.

به گفته اخگر، تاکنون ۲۱۰ هزار و ۶۳۷ نسخه با مبلغی حدود ۴۴ میلیارد تومان در سامانه تایید شده است.

رئیس گروه پزشکان دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت، ادامه داد: با ثبت و گزارش‌گیری روزانه اطلاعات به صورت الکترونیکی نحوه ارائه خدمات به طور دقیق رصد می شود. همچنین از طریق این سامانه تعداد مراکز، جمعیت تحت پوشش و تعداد جلسات همودیالیز برای هر بیمه شده استخراج شده که به برنامه‌ریزی در این حوزه تاثیر مثبتی دارد.

کد خبر 4739795
ارائه خدمات بیمه سلامت به بیماران دیالیزی رصد می شود مهناز قربانی مقانکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته