استیضاح ترامپ در کنگره کلید خورد


استیضاح ترامپ در کنگره کلید خورد

شفقنا-  کنگره آمریکا اولین قدم برای استیضاح ترامپ را برداشت و ادامه روند استیضاح و تحقیق درباره موضوع اوکراین را تصویب کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، کنگره آمریکا درباره موضوع استیضاح دچار دو دستگی شدیدی شده و نانسی پلوسی در جلسه کنگره عنوان کرد که این روزی غم انگیز است چرا که هیچ کس برای […]

استیضاح ترامپ در کنگره کلید خورد

شفقنا- کنگره آمریکا اولین قدم برای استیضاح ترامپ را برداشت و ادامه روند استیضاح و تحقیق درباره موضوع اوکراین را تصویب کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، کنگره آمریکا درباره موضوع استیضاح دچار دو دستگی شدیدی شده و نانسی پلوسی در جلسه کنگره عنوان کرد که این روزی غم انگیز است چرا که هیچ کس برای استیضاح رئیس جمهور به کنگره نیامده است.
بنابراین گزارش، طرح استیضاح ممکن موضع ترامپ را تضعیف کند اما برخی از هواداران وی می گویند که این استیضاح می تواند شانس انتخاب مجدد وی را تقویت کند.
جمهوریخواهان دموکرات ها را به استفاده از استیضاح برای اهداف انتخاباتی متهم می کنند.
به گزارش رویترز، ترامپ هم در این باره به رادیو انگلیس گفت که دموکرات ها می دانستند که رأی انتحابات سال آینده را از دست می دهند و به همین دلیل در تلاشند تا وی را برکنار کنند. دموکرات ها نا امید هستند و آنها چیزی ندارند.

تصل خبر را در رویترز ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید