فرش قرمز اینوکس کیش برای شرکت‌های دانش‌ بنیان


 فرش قرمز اینوکس کیش برای شرکت‌های دانش‌ بنیان

کیش - ایرنا - صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تسهیلات وِیژه و بی سابقه ای به موسسه های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه اینوکس کیش 2019 ارائه می دهد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در قالب این تسهیلات، ۹۰ درصد از هزینه های حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی "کیش اینوکس"،توسط صندوق نوآوری و شکوفایی تامین و پرداخت خواهد شد.

این تسهیلات شامل پرداخت اجاره فضا و طراحی و ساخت غرفه تا سقف ده میلیون تومان است، همچنین شرکت های دانش بنیان متقاضی شرکت در پاویون تنها ده درصد هزینه معادل یک میلیون تومان را پرداخت خواهند کرد.

علاوه براین، قراردادهای تجاری در زمینه محصولات دانش‌بنیان که درحاشیه این نمایشگاه منعقد شود نیز مشمول این تسهیلات خواهد بود.

رویداد بزرگ بازار پول و سرمایه با عنوان "اینوکیس کیش ۲۰۱۹" با مشارکت دستگاه‌های اقتصادی دولتی و بخش خصوصی، از ۲۷ تا ۳۰ آبان در کیش برپا می شود.

این رویداد با هدف رونق تولید، معرفی فرصت‎های سرمایه گذاری درکشور و افزایش شناخت نسبت به قابلیت‎ها و ظرفیت‎های عظیم بازار پول و سرمایه و هم افزایی دست اندرکاران اقتصادی درتقویت توان اقتصادی کشور برپا می شود.

در قالب این رویداد اقتصادی("اینوکس کیش ۲۰۱۹")؛ یازدهمین نمایشگاه بین ‎المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و ششمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور به همراه ۲۵ همایش و نشست تخصصی رویداد در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش و مجموعه بین المللی همایش‎های کیش به مدت ۴ روز برگزار می‎ شود.

علاقه مندان برای حضور در این پاویون و استفاده از تسهیلات نمایشگاه می‌توانند درخواست خود را خود از طریق سامانه http://deydad.com/kish-invex-۲۰۱۹ ثبت کنند تا در لیست متقاضیان این تسهیلات قرار گیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا