کاهش 18 درصدی جرایم در نیروهای مسلح


کاهش 18 درصدی جرایم در نیروهای مسلح

تبریز - ایرنا - معاون رئیس قوه قضائیه و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: با برگزاری برنامه های مذهبی، بصیرتی و اقدامات پیشگیرانه، میزان وقوع جرائم و تخلفات در بین نیروهای مسلح در یک سال گذشته حدود 18 درصد کاهش داشته است . 

به گزارش پنجشنبه ایرنا، حجت الاسلام شکرالله بهرامی در جلسه شورای اداری سراب، با بیان اینکه سیاست سازمان قضایی نیروهای مسلح بر پیشگیری از جرم متمرکز است، افزود: در این خصوص فرماندهان و قضات با برگزاری کلاس های آگاه سازی و حقوقی ،به صورت مسمتر، کارکنان نیروهای مسلح را از نوع جرائم ومجازات های نظامی مطلع می کنند .

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به تحولات اخیر در قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اظهار کرد : دستگاه قضا، امروز با فعالیت جهادی ،سعی در کاهش آسیب های اجتماعی و اقتصادی دارد .

وی با اشاره به میزان رضایتمندی مردم سراب از ارائه خدمات مطلوب قضایی در دادگستری این شهرستان افزود: در دیدار با اهالی منطقه ، به رغم کمبود نیروی انسانی و نبود تجهیزات کافی ، شاکیان و متهمین از عملکرد قضات ابراز رضایت داشتند .

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به مختومه شدن بیش ۹۵ درصد پرونده های ورودی به دادگستری سراب در یکسال گذشته اضافه کرد : با توجه به اینکه حجم کار در دستگاه قضایی بسیار بالاست،جهت اجرای عدالت و مبارزه با فساد همه جانبه، تمام مدیران شهرستان باید همکاری لازم را داشته باشند .

ایرج ثقفی ، فرماندار سراب، نیز در این جلسه با بیان اینکه این شهرستان از امن ترین شهرهای کشور است، گفت : اصلی ترین معضل در حوزه قضایی این شهرستان، اختلافات ملکی و مزروعی است .

گفتنی است، حجت الاسلام بهرامی ،معاون رئیس قوه قضائیه ، از ظهر سه شنبه وارد سراب شده است .

ملاقات با زندانیان ، دیدار با خانواده های معظم شهداء، مردم ، مسئولین ،نیروهای مسلح ،کارکنان و قضات دادگستری ،بررسی و پیگیری مشکلات قضایی مراجعین ، بازدید از ادارات تابعه قوه قضائیه ، حضور در گلزار شهداء و زیارت امامزاده بزرگ از دیگر برنامه های سفر دو روزه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این شهرستان بود .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید