داوودزی سال‌ها است که خواب می‌بیند!


عمر داوودزی در «قره باغ کابل» و ستار سیرت در «روم ایتالیا» سال‌ها خواب «اداره موَقت» را دیدند؛ رویایی که هرگز تحقق نیافت. داوودزی، پسان‌تر‌ها خودش را در محافل سیاسی «بدیل در حال انتظار» برای حکومت وحدت ملی مطرح کرد اما به جای بدیل شدن؛...

عمر داوودزی در «قره باغ کابل» و ستار سیرت در «روم ایتالیا» سال‌ها خواب «اداره موَقت» را دیدند؛ رویایی که هرگز تحقق نیافت.
داوودزی، پسان‌تر‌ها خودش را در محافل سیاسی «بدیل در حال انتظار» برای حکومت وحدت ملی مطرح کرد اما به جای بدیل شدن؛ «مامور اشرف غنی» بدنام‌ترین سیاست‌گر تاریخ معاصر افغانستان شد.

اشرف غنی پولش‌هایش را گرفت و خودش را «مرتضوی» ساخت.
او «داوودزی» برای بار سوم خواب دیده است که پیروز انتخابات شده اند. البته از نوع همان خواب‌های همیشگی اش! هر انسان عاقل این سرزمین می‌داند که غنی با تمام ساز و برگ تقلبش در انتخابات شکست خورده است و مصارف میلیون‌ها دالر را از جناب داوودزی حساب خواهد گرفت.

داوودزی از بهر توجیه ناکامی‌هایش مجبور است با ادعاهای کاذب، چند روزی بیش‌تر غنی را در توهم نگه‌ بدارد تا از فروپاشی یک‌باره دولت ساز و «سکته‌های مغزی» دزدان جمهوریت جلوگیری کرده باشد.
با نقطه پایان گذاشتن به تقلب؛ عمر تقلب‌سالاران نیز در افغانستان پایان یافته است. دولت ثبات و هم‌گرایی به زودی تشکیل می‌شود و مرتضوی‌های زیادی اند که پشت بخت سیاه شان خواهند رفت.

فهیم فطرت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا