انتقاد ریوالدو از نیمار به این خاطر


ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا معتقد است تصمیم نیمار برای جدایی از این تیم اشتباه بوده است. نوشته انتقاد ریوالدو از نیمار به این خاطر اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

انتقاد ریوالدو از نیمار به این خاطر

ریوالدو: نیمار اشتباه کرد از بارسلونا جدا شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۸
انتقاد ریوالدو از نیمار به این خاطر

ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا معتقد است تصمیم نیمار برای جدایی از این تیم اشتباه بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو سال قبل نیمار در شرایطی عجیب تصمیم به ترک بارسلونا و انتقال به پاری سن ژرمن گرفت. در آن مقطع عنوان شد که نیمار برای دستیابی به جایزه مرد سال فوتبال جهان و از زیر سایه لیونل مسی درآمدن راهی فرانسه شده است. اما گذشت زمان نشان داد ستاره برزیلی در تصمیم خود اشتباه کرده و ریوالدو نیز حالا مدعی شد نیمار برای فتح این جایزه باید باشگاه بزرگ تری را انتخاب می کرده است.

ریوالدو گفت:

“نیمار باید باشگاهی با سنت و پیشینه ای بزرگتر در اروپا مانند رئال مادرید، بارسا یا یک باشگاه انگلیسی یا آلمانی را انتخاب می کرد. از نظر من بزرگترین مشکل پاری سن ژرمن ناکامی آنها در فتح عنوان لیگ قهرمانان اروپا تا امروز بوده است. اگر شما در لیگ قهرمانان قهرمان شوید، کسب عنوان بهترین بازیکن جهان برای شما آسان تر رقم خواهد خورد.

از نظر من کاری که رونالدینیو انجام داد کاملا درست بود. او در سال ۲۰۰۲ پاری سن ژرمن را ترک کرد و راهی بارسلونا شد و در ادامه وی توانست جایزه بهترین بازیکن جهان را از آن خود کند. من فکر می کنم نیمار در آن شرایط اشتباه کرد و از بارسلونا جدا شد، اما حالا او می تواند اشتباه خود را جبران کند.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...