مشارکت اقتصادی البرز بالاتر از شاخص کشوری است


مشارکت اقتصادی البرز بالاتر از شاخص کشوری است

کرج - ایرنا - استاندار البرز با بیان اینکه مشارکت مردمی در این استان بالا است ، گفت: میزان مشارکت اقتصادی البرز بالاتر از شاخص کشوری است.

عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در نشست با جمعی از فرهنگیان استان البرز اظهارداشت: نرخ رشد مشارکت اقتصادی درکشور ۴۴.۹ درصد است در حالی که این نرخ در البرز۴۵.۶ است.
وی تورم نقطه به نقطه کشور را ۳۶ درصد ذکر کرد که این میزان در البرز ۳۲ درصد است.
وی با بیان اینکه در البرز در طول یک سال گذشته حتی یک واحد صنعتی تعطیل نشده است ، یادآور شد: ۵۹ واحد تولیدی و صنعتی که به تملک بانک ها به دلیل داستن بدهی هم به چرخه تولید بازگشت.
استاندار البرزاز اجرای عملیات گازرسانی به روستا ها، جاده ، شرکت های گلخانه ای، فرود گاه، قطار برقی، کمر بند شمالی کرج، افزایش صادرات و تنظیم بازار به عنوان دیگر برنامه های موفقیت آمیز دراین استان یاد کرد.
وی اضافه کرد: در طول یک سال گذشته حتی یک تجمع کارگری در البرز با وجود فعالیت سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دراستان نداشته ایم.
شهبازی ۱۴۰بازدید از پروژه های عمرانی ، اداری به مردم را از دیگر توفیقات استانداری البرز در راستای خدمت رسانی به مردم در طول یک سال گذشته برشمرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به حضور فعال مردم البرز درصحنه انتخابات پرداخت و افزود: در انتخابات آینده نیز همانند گذشته ما امانت دار آراء مردم هستیم .

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران