تخم‌مرغ گران نشده است


تخم‌مرغ گران نشده است

تهران- ایرنا- معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: با توجه به گرم شدن هوا در شش ماهه اول سال و کاهش میزان تقاضا فروشندگان این محصول را زیر نرخ مصوب به فروش می‌رسانند و در شش ماهه دوم سال با توجه به افزایش تقاضا این محصول با همان نرخ مصوب به فروش می‌رسد به همین دلیل مردم تصور می‌کنند قیمت تخم مرغ افزایش یافته است.

عزیز اله افضلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس مصوبه سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده قیمت هر کیلو تخم مرغ هشت هزار و ۹۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: معدل نرخ هر شانه تخم مرغ به میزان دو کیلوگرم در سطح استان تهران ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تصریح کرد: در چند روز اخیر به دلیل بارندگی و تعطیلات برخی از مغازه‌داران در شمال تهران مناطق یک و دو این محصول را با نرخ ۱۹ هزاری تومان به متقاضیان عرضه کردند که با بازرسی و نظارت ماموران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران متخلفان شناسایی و به سازمان تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند و اکنون مراحل رسیدگی در حال انجام است.

افضلی میزان پرونده‌های متخلفان گران‌فروشی تخم مرغ را از دوشنبه ۶ آبانماه جاری تاکنون ۲۷ مورد به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

وی گفت: شهروندان در صورتی که با گران‌فروشی تخم‌مرغ نسبت به نرخ مصوب مواجه شدند موضوع را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ به ما اطلاع دهند تا بازرسان در کمترین زمان ممکن رسیدگی و با متخلفان برخورد کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!