جدیدترین فایل‌های عرضه‌شده در بازار املاک تهران


تهران (پانا) - جدول نبض بازار امروز به جدیدترین فایل‌‌های آپارتمان‌های مسکونی که در روز گذشته به بازار عرضه شده‌اند اختصاص دارد. بررسی وضعیت املاک عرضه شده به بنگاه‌های املاک طی یک روز گذشته حاکی از آن است که بخش عمده فایل‌های ثبت شده در بنگاه‌های املاک پایتخت، آپارتمان‌های میانسال(بین 10 تا 20 سال) هستند که با قیمت پیشنهادی تعدیل شده نسبت به...

جدیدترین فایل‌های عرضه‌شده در بازار املاک تهران

تهران (پانا) - جدول نبض بازار امروز به جدیدترین فایل‌‌های آپارتمان‌های مسکونی که در روز گذشته به بازار عرضه شده‌اند اختصاص دارد. بررسی وضعیت املاک عرضه شده به بنگاه‌های املاک طی یک روز گذشته حاکی از آن است که بخش عمده فایل‌های ثبت شده در بنگاه‌های املاک پایتخت، آپارتمان‌های میانسال(بین ۱۰ تا ۲۰ سال) هستند که با قیمت پیشنهادی تعدیل شده نسبت به نیمه نخست سال‌جاری عرضه‌ شده‌اند.

به‌گزارش دنیای‌اقصاد، به‌گفته مشاوران املاک تعداد زیادی از مالکان آپارتمان‌های میانسال، با بررسی وضعیت جدید بازار و ایجاد یک ثبات نسبی در وضعیت قیمتی، سعی کردند با بازنگری در قیمت‌های پیشنهادی اولیه، ملک خود را در بنگاه‌های املاک فایل کنند. مشاوران املاک می‌گویند: این وضعیت درخصوص آپارتمان‌های نوساز نیز تا حدودی قابل مشاهده است. به‌طوری‌که بخشی از سازندگان که برای آغاز پروژه‌ جدید به منابع مالی نیاز دارند تصمیم‌ گرفته‌اند قیمت‌های پیشنهادی خود را نسبت به دوماه گذشته تعدیل کنند.

هرچند که همچنان سهم فایل‌های نوساز نسبت به سایر گروه‌های سنی در بازار اندک است.

در این میان، تغییر مثبت سهم آپارتمان‌های مسکونی مربوط به گروه سنی بیش از ۲۰ سال از جمله اتفاقات جدید در بازار خرید و فروش مسکن است. به‌گفته مشاوران املاک، با افزایش سقف سنی آپارتمان برای اخذ وام اوراق مسکن، از ۲۰ به ۲۵ سال، گروهی از دارندگان این نوع واحدها، به عرضه فایل خود در بازار اقدام کرده‌اند. البته در برخی از مناطق شهر تهران، همچنان فروشندگانی وجود دارند که به‌دلیل شرایط خاص ملک خود، به کاهش و تعدیل قیمت پیشنهادی اقدام نکرده‌اند. برخی از قیمت‌های پیشنهادی ارائه شده در جدول نبض بازار نیز چنین ویژگی را دارند.

جدیدترین فایل‌های عرضه‌شده در بازار املاک تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر