ابراز امیدواری دژاگه برای شکست استقلال


ابراز امیدواری دژاگه برای شکست استقلال

تبریز - ایرنا - اشکان دژاگه بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: امیدوارم همچون سال گذشته استقلال را شکست داده و هواداران را شاد کنیم.

اشکان دژاگه روز پنجشنبه در گفت و گویی در خصوص بازی با استقلال، اظهار داشت: تمامی بازی‌ها برای ما مهم است، اما بازی مقابل سپاهان، پرسپولیس و استقلال حساسیت ویژه ای دارند و هواداران‌مان منتظر این بازی‌های بزرگ هستند.

وی با اشاره به پیروزی فصل گذشته تراکتور مقابل استقلال، گفت: امسال تا اینجای کار خوب کار کرده‌ایم، ولی برای حرف زدن از آینده و رتبه تیم در پایان فصل خیلی زود است، تک تک امتیازات برای ما مهم است و امیدوارم همچون سال گذشته، استقلال را شکست داده و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

بازیکن تراکتور در خصوص روند درمان مصدومیتش، اظهار کرد: متاسفانه حین گرم کردن در بازی مقابل کامبوج، دچار مصدومیت شدم که همان شب با هماهنگی دکترهای تیم ملی در تهران ام. آر. آی. گرفتم و مشخص شد که به دو هفته استراحت نیاز دارم.

دژاگه افزود: باتوجه به سابقه بازی در کشور آلمان، با باشگاه و دنیزلی و ویلموتس برای سفر به آلمان و طی روند درمانی در این کشور هماهنگ شدم؛ آنجا هم ام. آر. آی. مجدد از پایم گرفته شد و روند درمان را زیر نظر پزشک شروع کردم و اکنون وضعیتم خوب است.

تیم فوتبال تراکتور آذربایجان جمعه دهم مهرماه در هفته نهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان استقلال تهران است.

تراکتور با ۱۷ امتیاز در رده دوم و استقلال با ۱۲ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان