اتحاد و بصیرت لازمه حفظ اقتدار در کشورمان است


اتحاد و بصیرت لازمه حفظ اقتدار در کشورمان است

گروه اجتماعی ــ فرماندار سلماس گفت: لازمه حفظ اقتدار ایران اسلامی در دنیا، حفظ آمادگی، هوشیاری، اتحاد و بصیرت در برابر توطئه چینی‌های دشمنان است.

اتحاد و بصیرت لازمه حفظ اقتدار در کشورمان است

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، مرتضی اصغری، فرماندار سلماس، در مراسم آغاز رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس این شهرستان، اظهار کرد: پس از عنایات خداوند متعال، تبعیت مردم از امر ولایت و رهبری رمز پیروزی ایران در دفاع مقدس بود و اگر رزمندگان ما در دفاع مقدس توانستند برای اولین بار وجبی از خاک کشور را به دشمن ندهند، بخاطر نیروی عظیم ولایت و رهبری در آن زمان بود.

اصغری بیان کرد: اقتدار کنونی جمهوری اسلامی در سطح جهان در سایه خون شهدایی است که جان خود را در راه حفظ و حراست از ارزشهای انقلاب و اسلام در طبق اخلاص گذاشتند و از ارزشمندترین دارایی خود که همانا جانشان است گذشتند تا ما در آرامش و عزت کنونی در جهان زندگی کنیم .

وی افزود: مردم ایران در سایه پایداری و مقاومت خود توانستند به دنیا بفهمانند فشار و تحریم برای مذاکره بر راه مقاومت مردم اثرگذار نیست و همانطور که پهپاد دشمن سرنگون شد، کشتی نفتکشمان نیز بواسطه همین ایستادگی و مقاومت آزاد شد.

اصغری تاکید کرد: دستگیری مدیر کانال معاند آمدنیوز به جهانیان نشان داد که ایران اسلامی تا چه اندازه بر دشمنان خود اشراف دارد و به محض نیاز آنها را از دور خارج می‌کند.

فرماندار سلماس با بیان اینکه اتحاد و بصیرت لازمه حفظ اقتدار در کشورمان است بیان کرد: اقتدار ایران در دنیا زبانزد خاص و عام است و لازمه حفظ این اقتدار هوشیاری، آگاهی و مقابله با توطئه چینی‌های دشمنان در برهه‌های مختلف است.

وی اظهار کرد: امروز دیگر تکنولوژی و تجهیزات نظامی تعیین کننده جنگ نیست بلکه نیروی انسانی متعهد و کارآمد است که نتیجه جنگ را مشخص می‌کند و بحمدالله نیروهای مسلح ما در مجموعه‌های مختلف توانسته‌اند با تلاشهای شبانه روزی خود امنیتی پایدار در سطح کشور ایجاد کنند که در سطح منطقه و حتی دنیا مثال زدنی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان