برنامه Spotify Kids با طراحی مخصوص کودکان از راه رسید


رسانه کلیک – برنامه Spotify Kids محصول جدید ارائه دهنده سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای بوده که با طراحی ساده و رنگارنگ، کودکان را هدف گرفته است. ارائه دهنده سرویس رسانه ای اروپایی Spotify اخیرا یک برنامه پخش موسیقی خاص را برای کودکان توسعه داده است. برنامه Spotify Kids به طور خاص برای کودکان ساخته شده […] نوشته برنامه Spotify Kids با طراحی مخصوص...

رسانه کلیک – برنامه Spotify Kids محصول جدید ارائه دهنده سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای بوده که با طراحی ساده و رنگارنگ، کودکان را هدف گرفته است.

ارائه دهنده سرویس رسانه ای اروپایی Spotify اخیرا یک برنامه پخش موسیقی خاص را برای کودکان توسعه داده است. برنامه Spotify Kids به طور خاص برای کودکان ساخته شده است. در حال حاضر تنها مشترکین خانواده پریمیوم Spotify می توانند بدون صرف هیچ هزینه اضافی، از این برنامه انحصاری استفاده کنند. در واقع بهای اشتراک ماهانه علاوه بر شش حساب کاربری جداگانه، شامل Spotify Kids نیز می شود.

پلتفرم جدید دارای محتوای خانواده پسند بوده و کودکان سنین سه سال به بالا به راحتی می توانند از آن بهره مند شوند. اسپاتیفای کیدز برای دو گروه سنی مجزا ساخته شده است: کودکان کم سن و سال و بچه های بزرگتر. نسخه بدون تبلیغ دارای مجموعه ای از موزیک های متنوع بوده که با همکاری شرکت های معروفی مثل دیزنی، دیسکاوری کیدز، نیکلودئون و یونیورسال پیکچرز برای کاربران گردآوری شده است.

از آنجایی که برنامه Spotify Kids برای کودکان طراحی شده، دارای یک رابط کاربری روشن و رنگارنگ است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند. طرح بندی این برنامه برای کاربران کم سن بسیار قابل فهم بوده و کاربرد آن در مقایسه با برنامه اصلی Spotify آسان تر است.

برنامه Spotify Kids با طراحی مخصوص کودکان از راه رسید

برنامه Spotify Kids با طراحی مخصوص کودکان از راه رسید

مدیر ارشد تجاری Spotify درباره ایده ساخت برنامه ویژه کودکان می گوید:

گوش دادن به محتویات صوتی مثل موسیقی و داستان توسط کودکان پدیده جدیدی نیست و در واقع آن ها عاشق این کار هستند. اما اکثر اپلیکیشن های صوتی برای بزرگسالان ساخته شده اند و به همین خاطر کاربرد سخت و غیر جذابی برای بچه ها دارند.

اسپاتیفای کیدز در حال حاضر به عنوان بخشی از یک راه اندازی آزمایشی، تنها در ایرلند قابل دسترس است. با اینکه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این محصول در مناطق دیگر مشخص نشده، اما به نظر می رسد که نسخه کودکانه Spotify با پشتیبانی از سیستم عامل iOS و اندروید، در چند ماه آینده در بازارهای دیگر نیز عرضه خواهد شد.

Source: neowin

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس