ایجاد امنیت پایدار؛ هدف رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس


ایجاد امنیت پایدار؛ هدف رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس

گروه اجتماعی ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: رزمایش گردان‌های بیت المقدس با هدف ایجاد امنیت پایدار، نمایش اقتدار و ارتقای توان رزمی گردان‌های بیت‌المقدس، تمرین فراخوانی یگانی، حفظ و انسجام سازمانی برگزار می‌شود.

ایجاد امنیت پایدار؛ هدف رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، با اشاره به برگزاری رزمایش گردان‌های الی ‌بیت المقدس در پلدشت گفت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس بسیج پلدشت همزمان با سراسر استان در روزهای پنجشنبه و جمعه نهم و دهم آبان‌ماه و با حضور گردان‌های بیت المقدس در پلدشت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اصلی‌ترین محورهای اجرایی در این رزمایش شامل دفاعی، امنیتی و خدمت‌رسانی است که با برگزاری صبحگاه مشترک و نیز اجرای تاکتیک‌های نظامی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: ایجاد امنیت پایدار، نمایش اقتدار و ارتقای توان رزمی گردان‌های بیت‌المقدس و نیز تمرین فراخوانی یگانی و حفظ و انسجام سازمانی از اهداف اصلی این رزمایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: روز دوم این رزمایش نیز پس از برگزاری صبحگاه مشترک، با حضور در نماز جمعه پایان می‌پذیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !