درخشش اعضای موسسه مهد قرآن در مسابقات سراسری قرآن/ راهیابی نماینده موسسه به مسابقات بین‌المللی اردن


درخشش اعضای موسسه مهد قرآن در مسابقات سراسری قرآن/ راهیابی نماینده موسسه به مسابقات بین‌المللی اردن

اعضای خانواده بزرگ موسسه کشوری مهد قرآن در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش‌های برادران و خواهران رتبه‌های برتر را کسب کردند چنان‌که عضو مهد قرآن بهشهر به عنوان نماینده ایران به مسابقات بین‌المللی قرآن در کشور اردن راه یافت.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش های برادران و خواهران موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

بنا بر این گزارش در بخش بانوان خانم ها فاطمه نظری از مهد قرآن بهشهر (مازندران) ، فاطمه شیرازی و مریم تقی زاده از مهد قرآن استان تهران در رشته حفظ کل، خانم مینا چشم سبز از مهد قرآن شوشتر (خوزستان) در حفظ 20 جزء به ترتیب رتبه های ممتاز ، عالی و شایسته را از آن خود کردند.

همچنین، در بخش برادران ابوذر کرمی از مهد قرآن استان مرکزی (اراک) مقام عالی حفظ کل در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را به خود اختصاص داد.

این گزارش می افزاید: «سید محمود چاوشی»، مدیر عامل مؤسسه مهد قرآن در پی کسب رتبه های برتر حافظان کل عضو این مؤسسه در مسابقات سراسری قرآنی کشور با تبریک به خانواده بزرگ مؤسسه مهدقرآن و این حافظان ارجمند ، تداوم توفیقات نخبگان قرآن این مؤسسه را از خداوند بزرگ مسئلت کرد .

گفتنی است، فاطمه نظری، حافظ کل عضو مهد قرآن بهشهر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ کل به مسابقات بین المللی قرآن در کشور اردن راه پیدا کرد .

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق