هشدار ستاره ماشین سازی درباره بازی با پرسپولیس


مسیح زاهدی گفت: باید حواسمان جمع باشد و استادیوم آزادی و مقابل پرسپولیس بازی کردن جای حواس پرتی نیست و هر اشتباه کوچکی تاوان بزرگی خواهد داشت. نوشته هشدار ستاره ماشین سازی درباره بازی با پرسپولیس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هشدار ستاره ماشین سازی درباره بازی با پرسپولیس

مسیح زاهدی: آزادی جای حواس‌پرتی نیست
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۵
هشدار ستاره ماشین سازی درباره بازی با پرسپولیس

مسیح زاهدی گفت: باید حواسمان جمع باشد و استادیوم آزادی و مقابل پرسپولیس بازی کردن جای حواس پرتی نیست و هر اشتباه کوچکی تاوان بزرگی خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسیح زاهدی مرد شماره یک خط دفاعی ماشین سازی است و اکنون بعد از چند بازی غیبت به ترکیب بازگشته است تا در مقابل پرسپولیس یکی از مهره های تاثیر گذار تیم خطیبی باشد. مسیح زاهدی در مورد وضعیت مصدومیت اش می گوید:

می توانم بازی کنم و قبلا هم گفته بودم که نوع مصدومیت من طوری بود که می توانستم با فشار آوردن به خودم بازی کنم ولی آقای خطیبی به من استراحت دادند تا شرایطم بهتر شود و الان مشکلی برای دیدار با پرسپولیس ندارم و تابع تصمیم کادر فنی هستم.

مسیح زاهدی مدافع ماشین سازی در مورد دوری چند هفته ای خود توضیح داد:

من اولین بار است که با آقای خطیبی کار می کنم ولی در این چند هفته ابتدایی او را یک مربی با جسارت دیدم. هر مربی در این تیم بود، در ترافیک بازی های سنگین اجازه استراحت به بازیکن نمی داد و قسم می خورم که هر مربی جز حاج رسول بود وادارم می کرد که بازی کنم و البته برای خود من زیاد مهم نبود که استراحت کنم، ولی چون آقای خطیبی قبلا یک بازیکن حرفه ای بوده و چنین شرایطی برایش آشناست به من گفت استراحت کنم تا وضعیتم بهتر شود و با این تصمیم فشاری که بر روی من بود را به تیم و خودش انتقال داد و من هیچ وقت فراموش نمی کنم.

مسیج زاهدی در مورد دیدار حساس تیم اش در این هفته گفت:

خدایی خیلی کار سختی داریم ولی به نظرم تیم ما این توانایی را دارد که دست خالی به تبریز بازنگردد ولی باید حواسمان جمع باشد و استادیوم آزادی و مقابل پرسپولیس بازی کردن جای حواس پرتی نیست و هر اشتباه کوچکی تاوان بزرگی خواهد داشت. ما هم تلاش‌مان برای کسب امتیاز است و بچه ها تمام تلاش خود را برای نتیجه گرفتن خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان