آرسنال به فهرست گزینه‌هایِ جذاب آقای خاص اضافه شد


آرسنال به فهرست گزینه‌هایِ جذاب آقای خاص اضافه شد

تهران- ایرنا- براساس گزارش منابع معتبر «خوزه مورینیو» در صورت مطرح شدن پیشنهاد از سوی باشگاه آرسنال، از آن استقبال خواهد کرد؛ این در حالی است که تعداد باشگاه‌های بزرگی که به سمت اخراج سرمربی کنونی خود پیش می‌روند، رفته رفته در حال افزایش است.

بدنبال شروع پرفراز و نشیب توپچی‌های لندن تحت هدایت «اونای امری»، مرد اسپانیایی به شدت تحت فشار قرار گرفته است.

اگرچه هیچ برنامه ضرب الاجلی برای برکناری امری وجود ندارد اما در صورتی که نیمکت آرسنال خالی شود، مورینیو از آن استقبال می‌کند.

آقای خاص پس از اخراج از سمت خود در باشگاه منچستریونایتد که سال گذشته رخ داد، در لندن اقامت داشت.

مرد ۵۶ ساله پرتغالی که زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت وی به سانتیاگو برنابئو شنیده می‌شود، به تازگی به عنوان کارشناس فوتبالی مشغول به کار شده است اما هرگز تمایل خود را برای بازگشت به منطقه فنی مخفی نکرده است.

شانس بردن جام به همراه سه تیم لیگ برتری بی‌شک برای مورینیو وسوسه‌انگیر خواهد بود؛ کسی که به همراه چلسی سه جام برده است اما مرد پرتغالی ابتدا باید اطمینان حاصل کند که شرایط برای حضور وی در ورزشگاه امارات مناسب و مهیا است.

مورینیو دیدار آرسنال مقابل تیم پرتغالی ویتوریا را در لیگ اروپا از نزدیک تماشا کرد؛ دیداری که پنجشنبه هفته گذشته در ورزشگاه امارات برگزار شد و در جریان آن «نیکولاس پپه» در آن دَبل کرد؛ بازیکنی که مرد پرتغالی در زمان حضور در اولدترافورد خرید وی را به سران باشگاه توصیه کرده بود.

در سوی مقابل، امری به دنبال زنجیره ناکامی‌های خود و کسب تنها یک پیروزی از چهار دیدار در لیگ جزیره که عوض کردن پیروزی ۲ بر صفر با تساوی ۲ بر ۲ مقابل کریستال پالاس را نیز شامل می‌شود، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

علاوه بر این، نوع مدیریت «مسوت اوزیل» هافبک ترک‌تبار آرسنال و نیمکت‌نشین کردن وی نیز از جمله انتقاداتی است که به مرد اسپانیایی وارد شده است.

امری در نخستین فصل حضور و جانشین شدن با «آرسن ونگر»، آرسنال را به مقام پنجم لیگ جزیره رساند تا دست توپچی‌ها از سهمیه لیگ قهرمانان کوتاه شود.

آنها در حال حاضر پس از ۱۰ بازی در رتبه پنجم قرار دارند و در فاصله ۴ امتیازی از تیم چهارم لیگ برتر فاصله دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !