جایگزینی مهره مصنوعی کمر در بیمارستان کیش انجام شد


جایگزینی مهره مصنوعی کمر در بیمارستان کیش انجام شد

کیش - ایرنا- تیم جراحی ستون فقرات و جراحی مغز و اعصاب، موفق به انجام نخستین عمل جراحی تعویض مهره کمر در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش شد.

دکترعلی محتشمی متخصص ارتوپدی و جراح استخوان و مفاصل در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در این خصوص گفت: این عمل جراحی روی مردی 42 ساله که به علت تخریب مهره دوم کمری دچار فشار شدید در ناحیه دم اسبی نخاع شده بود انجام شد.

وی افزود: در انجام این عمل جراحی در مرحله نخست مهره دوم بیمار تخلیه شد و سپس جایگزینی آن با مهره مصنوعی انجام و پلاتین گذاری شد.

دکترعلی محتشمی تاکید کرد: بعد از این عمل جراحی که حدود هشت ساعت به طول انجامید، بیمار در سلامت کامل به بخش منتقل شد و در حال حاضر دوران نقاهت راسپری می کند.

یمارستان کیش از سال 1372 آغاز به کار نموده است ، فاز 3 این بیمارستان در سال 1392 افتتاح و ظرفیت بیمارستان از 32 تخت به 64 تخت افزایش پیدا کرد.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به عنوان تنها مرکز ارائه خدمات درمانی این جزیره با هدف ارائه خدمت به بومیان و ساکنین و گردشگران تآسیس گردید، از سال 1392 رویکرد به سمت گردشگری سلامت را در دستور کار قرار داد.

باتوجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی فاقد هرگونه مرکز درمانی و بیمارستانی در جزیره 35 هزار نفری کیش است، این بیمارستان کار ارائه این خدمات به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی را نیز به عهده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل