افزون‌بر 2 تن انواع موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد


افزون‌بر 2 تن انواع موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 2 تن و 357کیلوگرم انواع موادمخدر در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در شهرستان‌های ایرانشهر و سراوان کشف شد.

سردار محمد قنبری روز چهارشنبه در این‌باره اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان‌های ایرانشهر و سراوان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند حرفه‌ای مسلح قاچاق را که قصد قاچاق عمده موادمخدر از این شهرستان‌ها به استانهای همجوار را داشتند شناسایی کردند.
وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی و رصدمداوم و نامحسوس تحرکات اعضای این باند مسلح، روز گذشته یک تیم از این قاچاقچیان را که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو پارس قصد جابجایی مواد را داشتند شناسایی و با آنان درگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران خودروهای قاچاقچیان را که قصد فرار داشتند متوقف و با واکنش سریع ۲نفر از آنها را نیز دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: در بازرسی از این خودروها ۵۴۰کیلو و ۳۲۹ گرم تریاک، ۲۹۰کیلو و ۶۵۰گرم حشیش،۱۰۵ کیلو و ۳۵۰گرم شیشه و ۱۲کیلو و ۲۰۰گرم هروئین به همراه ۲ قبضه اسلحه کلاش و هشت تیغه خشاب حاوی ۲۳۵ فشنگ جنگی کشف شد.
سردار قنبری بیان کرد: در ادامه این عملیات شب گذشته مأموران انتظامی یک تیم دیگر از این قاچاقچیان را با مقادیر قابل توجهی موادمخدر که در محدوده یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر در تردد بودند را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی قاچاقچیان یک تن و ۴۰۸ کیلو و ۵۹۸ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که ۹۰۰ کیلوگرم آن توسط قاچاقچیان به آتش کشیده شده بود کشف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)