51 میلی‌متر باران در کرمانشاه بارید


51 میلی‌متر باران در کرمانشاه بارید

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه اعلام کرد که از ابتدای فصل بارش تاکنون به طور میانگین 51 میلی‌متر باران در سطح استان باریده است.

«محمد خسروی» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به عبور سامانه بارشی از آسمان استان گفت: سامانه بارشی موثری که از هفته گذشته فعالیت خود را در استان آغاز کرده بود، ظهر امروز از آسمان کرمانشاه خارج شد.

وی افزود: این سامانه که نخستین سامانه بارشی موثر در سال آبی محسوب می شود به صورت میانگین منجر به بارش بیش از ۵۱ میلی‌متر باران در سطح استان شد که این بارش ها در سطح شهر کرمانشاه به ۶۶ میلی‌متر رسید.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کرمانشاه روز گذشته جو آرامی را تجربه کرد، گفت: از بامداد امروز تاکنون به صورت میانگین ۹ میلی‌متر باران در سطح استان باریده است که بیشترین میزان بارش ها مربوط به بخش گواور با ۲۳ میلی‌متر است.

آسمان کرمانشاه یک هفته آرام است

خسروی در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با پیش بینی هواشناسی گفت: براساس بررسی نقشه های هواشناسی از عصر امروز تا اواخر هفته آینده آسمان کرمانشاه جوی آرام را تجربه خواهد کرد.

وی افزود: در این هفته در برخی ساعات شاهد بارش های پراکنده ای خواهیم بود اما این بارش ها تاثیرگذار نیستند.

مدیرکل هواشناسی در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد تشکیل مه صبحگاهی در برخی نواحی کوهستانی، سرسیر و حواشی رودخانه ها خواهیم بود تا با خروج سامانه بارشی از جو منطقه، برای هفته آینده شاهد بارشی برای سطح استان نباشیم.

خسروی در خصوص وضعیت دمایی نیز گفت: انتظار می رود دمای روزانه هوا برای فردا (پنجشنبه) نسبت به امروز حدود سه و دمای شبانه نیز حدود یک تا ۲ درجه سردتر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...