آزمون دشوار عابدزاده مقابل صدرنشین و آقای گل لیگ پرتغال؛ مصاف با اژدها


آزمون دشوار عابدزاده مقابل صدرنشین و آقای گل لیگ پرتغال؛ مصاف با اژدها

تهران- ایرنا- امیر عابدزاه و هم‌تیمی‌هایش در تیم ماریتیمو امشب در یک آزمون دشوار در لیگ پرتغال به مصاف تیم صدرنشین پورتو خواهند رفت.

امشب از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در ورزشگاه استادیو دوماریتیموی شهر فونچال، ماریتیمو در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ پرتغال به مصاف تیم سرشناس پورتو خواهد رفت. دیداری که برای هر ۲ تیم حساسیت فوق‌العاده بالایی دارد.

ماریتیمو با دروازه‌بان ایرانی خود امیر عابدزاده در رده یازدهم قرار دارد و فاصله‌اش با منطقه خطر تنها چهار امتیاز است. در سوی مقابل پورتو با ۲۱ امتیاز به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به بنفیکا در صدر جدول ردهبندی جای گرفته و برای تثبیت صدرنشینی می‌بایست از سد میزبان خود بگذرد.

عابدزاده که در چند هفته نخست رقابت‌های لیگ پرتغال جایی در ترکیب اصلی نداشت در سه هفته اخیر توانسته جای ثابتی برای خود پیدا کند و در بازی‌های لیگ درون دروازه تیمش بایستد. نکته جالب توجه این است که از زمان حضور این سنگربان ایرانی، ماریتیمو شکست نخورده و به ۲ تساوی و یک برد رسیده است. امیر در بازی آخر مقابل ویتوریا ستوبال موفق شد نخستین کلین شیت این فصل خود را به بار بنشاند و نمره خوب ۷.۴ را دریافت کند. البته او مقابل اسپورتینگ براگا نیز علی رغم اینکه ۲ گل دریافت کرد اما با گرفتن یک پنالتی و چند موقعیت خوب از حریف به نمره ۷.۷ رسید و بهترین بازیکن تیمش شد.

امیر فصل قبل نیز مقابل پورتو توانسته بود یک پنالتی بگیرد اما این بار کار به مراتب سخت‌تری مقابل شاگردان سرجیو کونسیسائو خواهد داشت. پورتو با زدن ۱۹ گل در هشت بازی بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و در پنج بازی اخیر خود به هیچ تیمی در لیگ رحم نکرده است. زی لوئیس بازیکن اهل کیپ ورد پورتو هم اکنون با ۶ گل در کنار پیتزی، بازیکن بنفیکا بهترین گلزن لیگ به حساب می‌آید. موسی ماریگای مالیایی نیز یکی از چهار گله های لیگ محسوب می‌شود.

ریوآوه نیز در غیاب مهدی طارمیِ مصدوم به مصاف تیم موریرنسه خواهد رفت. شب گذشته آوس با مهرداد محمدی مغلوب تونادلا شد و در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس