احتمال ناسالم شدن هوا برای گروه‌های حساس


احتمال ناسالم شدن هوا برای گروه‌های حساس

شاخص کیفیت هوای تهران در هشتمین روز آبان با عدد 94 در شرایط سالم قرار دارد.

احتمال ناسالم شدن هوا برای گروه‌های حساسبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، امروز چهارشنبه در بیشتر مناطق پایتخت شرایط نامطلوب برقرار خواهد بود که عمدتاً ناشی از افزایش تردد خودرو‌ها و کاهش سرعت باد همراه با آسمان نیمه ابری در نخستین ساعات روز است.
امروز با افزایش میزان ناپایداری جوی، افزایش نسبی سرعت باد در برخی ساعت بعدازظهر همراه با رگبار پراکنده، شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم می‌شود که برقراری شرایط سالم در بیشتر مناطق را به دنبال خواهد داشت.
وزش باد تا ساعات پایانی چهارشنبه ادامه خواهد داشت و بیشتر مناطق در شرایط مطلوب به سرخواهند برد، هرچند در برخی مناطق پرتردد احتمال برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس وجود دارد.
این شرایط جوی تا صبح روز پنجشنبه (۹ آبان) ادامه خواهد داشت و پیش بینی می‌شود که از غلظت آلاینده‌ها نسبت به امروز کاسته شود، همچنین با کاهش سرعت باد در برخی ساعات بعد از ظهر فردا و کاهش ابرناکی، پراکندگی آلاینده‌ها محدود خواهد بود؛ بنابراین با کاهش میزان ناپایداری جوی در اواخر وقت پنجشنبه و افزایش حجم ترافیک، تجمع ذرات معلق و کاهش موقتی کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت دور از انتظار نخواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس