دهم آذرماه؛ نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس


دهم آذرماه؛ نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس

رئیس ستاد انتخابات استان تهران: دهم آذر، نام نویسی داوطلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

دهم آذرماه؛ نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلسبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شکراله حسن بیگی در دهمین جلسه ستاد انتخابات استان افزود: داوطلبان از ۱۰ تا ۱۶ آذر می‌توانند برای ثبت نام به مرکزحوزه انتخابیه خود یا به محل ثبت نام در وزارت کشور مراجعه کنند و داوطلبان واجد شرایط در خارج کشور نیز برای ثبت نام به سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنند.
وی ادامه داد: فرمانداران از ۱۰ تا ۱۵ آذر به مدت ۶ روز هیئت‌های اجرایی انتخابات را تشکیل می‌دهند که مطابق آن فرماندار رئیس هیئت اجرایی است و دادستان، مدیرکل ثبت احوال و ۸ نفر از معتمدان هم حضور دارند.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران به موضوع اهمیت نقش فرمانداران و مسئولان ستاد انتخابات برای جذب مشارکت حداکثری در انتخابات دوم اسفند اشاره کرد و گفت: فرهیختگان، استادان و حوزویان برای داوطلب شدن در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ترغیب و تشویق شوند.
وی رعایت عدالت در رفتار و گفتار از سوی فرمانداران نسبت به داوطلبان و همه گروه‌های سیاسی را ضروری دانست و افزود: برخورد یکسان با همه احزاب و گروه‌های سیاسی مانع از آن می‌شود تا شائبه طرفداری از گروه خاصی ایجاد شود.
حسن بیگی به اهمیت رصد فضای انتخاباتی شهرستان‌ها از سوی فرمانداران و کمیته‌های مربوطه اشاره کرد و گفت: جوسازی‌ها و فعالیت‌های انتخاباتی پیش از آغاز زمان قانونی تبلیغات باید شناسایی و مستندسازی و مطابق ظرفیت ستاد استان یا در موارد خاص با انعکاس به وزارت کشور در سطح ملی رسیدگی شود.
در این جلسه تمهیدی فرماندار پاکدشت گزارش اقدامات و برنامه ریزی‌های انتخاباتی شهرستان ارائه کرد.
براساس گزارش فرماندار پاکدشت، شعب اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در شهرستان پاکدشت با ۱۰ درصد افزایش به ۱۶۲ شعبه خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان