هرمزگان با پنج ورزشکار در رقابتهای کشوری اتومبیلرانی شرکت می‌کند


هرمزگان با پنج ورزشکار در رقابتهای کشوری اتومبیلرانی شرکت می‌کند

بندرعباس- ایرنا- رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی هرمزگان از حضور این استان در رقابتهای کشوری اسلالوم (مارپیچ) با پنج ورزشکار (خانم و آقا) خبر داد.

مسابقه سرعتی زمان محور مارپیچ بین دروازه‌ها یا میل و پرچم‌های نصب شده را مسابقه مارپیچ یا اسلالوم می‌گویند.

شهریار ایرجی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم هرمزگان در این رقابتها را زهرا سلطانی و نعیمه خدری در بخش بانوان و علی اکبر کاظمی‌زاده، محمدرضا احمدخان و طاها قریشی در بخش مردان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: بر اساس نحوه کلاس بندی و شرایط فنی اعلام شده، رقابت‌های بخش آقایان در سه کلاس زیر ۱۵۰۰ سی سی، ۱۵۰۰ تا ۲ هزار سی سی و کلاس آزاد انجام می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین مسابقات بخش بانوان در ۲ کلاس زیر ۱۵۰۰ سی سی و ۱۵۰۰ تا ۲ هزار سی سی برگزار خواهد شد و ورزشکاران هرمزگان در این کلاس‌ها با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

ایرجی زمان برگزاری رقابتهای اسلالوم را نهم و دهم آبان ماه اعلام کرد و گفت: این رقابتها به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی هرمزگان در این گفت و گو با اشاره به ظرفیت‌های ویژه این استان در این رشته، افزود: با وجود استعدادهای بسیار و موفقیت‌های ورزشکاران این رشته در سطح ملی، با کمبودهای زیرساختی در این بخش مواجه هستیم.

ایرجی کمبود پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی را یکی از مهمترین کمبودهای زیرساختی این بخش عنوان کرد و افزود: هم اکنون در بندرعباس مرکز استان ، حتی یک پیست برای موتورکراس وجود ندارد تا ورزشکاران حرفه‌ای تمرینات خود را در آنجا انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: با نگاه ویژه برخی مسوولان به ویژه در شهرستان‌های بستک و قشم، پیست‌های موتورکراس طراحی و ساخته شده که مسابقات داخلی هرمزگان در این پیست‌ها انجام می شود اما در مرکز استان از داشتن چنین پیست‌هایی محروم هستیم.

ایرجی ابراز داشت: در بخش اتومبیلرانی نیز از پارکینگ مجموعه خلیج فارس برای آموزش مهارت رانندگی و در برخی موارد برگزاری رقابتهایی که نیازمند طی مسافت‌های خاص نیستند، استفاده می کنیم، اما به طور کلی یک پیست استاندارد و کاملا تعریف شده برای این رشته در هرمزگان نداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت